Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
6. 6. 2016 | Petr Michl

Google spustil nástroj pro změření rychlosti webových stránek a jejich kompatibility s mobilními zařízeními

Máte přehled o tom, jak si vaše stránka vede na mobilních zařízeních a jak je rychlá? Jasno vám v tom může udělat nový nástroj od Googlu. Motivací technologického giganta bylo nabídnout firmám možnost změřit obojí na jednom místě a předat výsledky a doporučení, co nejjednodušší formou.

Přesně to také nástroj nabízí. Jeho uživatelům poskytne:

Skóre tzv. mobile friendliness, rychlost na mobilních zařízeních a rychlosti na osobních počítačích.

 Obsáhlejší report pro sdílení s vašimi vývojáři zaslaný e-mailem.

Popisky jednotlivých metrik jsou tyto:

Mobile-friendliness: Popisuje zkušenost vašich zákazníků při surfování na jejich telefonech. Proto, aby byla vaše stránka vyladěná pro mobilní zařízení, byste měli mít klikatelná tlačítka, jednoduchou navigaci i z malých displejů a nejdůležitější informace umístěné viditelně navrchu.

Mobilní rychlost: Ukazuje, jak dlouho trvá načíst stránku na mobilních zařízeních. Pokud necháte zákazníky čekat příliš dlouho, přesunou se na další stránku.

Rychlost na desktopu: Ilustruje, jak dlouho trvá naběhnutí vašich stránek na osobních počítačích. Rychlost není definována pouze sílou připojení vašich zákazníků, ale také elementy na vaší stránce.

Zde je screenshot několika částí výstupu. Jak je zřejmé, naše stránky jsou dostatečně mobile-friendly, zároveň ale vykazují nemalé rezervy v rychlosti.





Vyzkoušejte si, jak jste na tom vy na testmysite.thinkwithgoogle.com.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: