Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
29. 2. 2016 | Petr Michl

Google spouští bezplatnou online vzdělávací platformu Digitální garáž

„Pomáháme Česku růst” — tak se jmenuje vzdělávací program Googlu, jehož úkolem je přinést mezi místní populaci více znalostí v digitální oblasti. Nástrojem pro dosažení tohoto cíle má být online vzdělávací platforma Digitální garáž.  Ambice šířit digitální znalosti mezi širokou populací představil v pátek v Bruselu Matt Brittin, prezident Google pro oblast Evropy, Blízkého Východu a Afriky. V roce 2015 si Google vytyčil, že digitálně dovzdělá 1 milion Evropanů. „Pokud hovoříme o digitálních dovednostech, nemáme na mysli pouze specifické obory jako programování, kódování a softwarový vývoj. Základní digitální gramotnost dnes rozhoduje o rozvoji byznysu nadnárodních společností i drobných podnikatelů,"  uvedl Brittin.

Digitální garáž nabízí 89 lekcí rozdělených na 23 témat. Je přitom navržená tak, aby nevyžadovala žádnou technickou zdatnost uživatele. Témata začínají úvodem do světa internetu či ilustrací toho, jak funguje vyhledávání. Vysvětlují ale i e-mailový marketing, search reklamu, reklamu v rámci obsahové sítě Googlu, základy Google Analytics, ale poskytují zároveň i informace o mobilní prostředí, video marketingu nebo prodeji online.

Všech 23 témat Digitální garáže


Zdroj: Digitální garáž

Nedá se říct, že by hloubka jednotlivých znalostí mohla ohromit odborníky. Digitální garáž je ovšem velmi užitečným zdrojem ucelených informací pro začátečníky. V kurzech nenajdete technický žargon a příklady jsou tzv. ze života. Vycházejí prý totiž ze zkušeností majitelů malých firem. Celá digitální garáž je přitom bezplatná. Stačí se do ní přihlásit přes Google účet. Vyzkoušejte si to. Pokud se pro vás jedná o příliš velké základy, podívejte se na YouTube například na videa Google Partners Online Certification Academy

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: