Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
22. 2. 2016 | Petr Michl

Google ruší search reklamy v pravém sloupci

 



Google připravuje dramatickou změnu pro své search reklamy. Na desktopu by měl zmizet jejich sloupec po pravé straně vyhledávače. Reklamy by měly být odteď pouze nahoře a vespodu výsledků vyhledávání.

Tuto informaci nejprve přinesl Search Engine Land na základě tipu od anonymního zdroje. Google ji potvrdil s tím, že již započal globální roll out této změny. Bude pro ni existovat jedna výjimka v podobě boxů s Product Listing Ads, v češtině tedy s Nákupy Google. 


Ukázka reklamního formátu Nákupy Google (či PLA) při zobrazení výsledků vyhledávání na dotaz „pračka". Zdroj: Google.com

Úpravu může zaznamenat zobrazení reklam na vrchu vyhledávání. V tomto okamžiku se na této pozici objevují 3 reklamy, nově se prý u hodně konkurenčních dotazů budou objevovat 4.

Testovali jsme tento layout po dlouhou dobu, takže tuto podobu už mohli lidé u menšího počtu komerčních vyhledávacích dotazů zahlédnout. Bude pokračovat s úpravami, ale toto je navrženo pro vysoce komerční queries tak, aby mohl design přinést relevantnější výsledky lidem a lepší výkon inzerentům," uvedl k tomu Google.

Změna ve více ohledech smazává rozdíl mezi zobrazením reklam u mobilního vyhledávání a toho na desktopu. U mobilních reklam Google nicméně ukazuje na vrchu vyhledávání obvykle 2 nebo 3 reklamy. Pro marketéry soustředící se na desktop tato úprava znamená méně reklamních pozic, o které se bude soutěžit. To s sebou může ve výsledku přinést vyšší ceny za proklik.

Zdroje: Search Engine Land, The Verge

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: