Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
28. 7. 2016 | Jakub Hort

Google rozšiřuje textové reklamy ve vyhledávačích

Přesun uživatelů na mobilní zařízení už není probíhajícím dějem, ale ukončeným. V květnu na Google Performance Summitu představil Google novou reklamní platformu. Ta byla od základů postavena tak, aby pomohla spotřebitelům i marketérům uspět ve světě, v němž je mobil na prvním místě. Rozšířené textové reklamy a responzivní reklamy přinesou nástroje, které jsou potřeba ke spojení se spotřebiteli, zatímco úpravy v aukčním systému poskytnou více kontroly a flexibility, abyste mohli optimalizovat s větší přesností. Od úterý 26. 7. se tyto 3 novinky začnou v AdWords objevovat všem inzerentům.

Rozšířené textové reklamy

Už na začátku tohoto roku Google odstranil reklamy z pravého sloupce, aby vylepšil vyhledávání a hlavně ho sjednotil na telefonech, desktopu i tabletech. Tento krok vydláždil cestičku největší inovaci od dob, kdy byl AdWords před 15 lety poprvé představen.

Rozšířené textové reklamy jsou optimalizované pro displeje nejpopulárnějších smartphonů. Obsahují 2 nadpisová pole. Jedno je kratší a vejde se do něj 30 znaků, do druhého dokonce 80, což umožní vložit o 50 % více textu než doposud. Podle informací Googlu jsou delší titulky mnohem užitečnější, protože mobilním uživatelům poskytují dodatečné informace o obchodě ještě dříve, než na reklamu kliknou.

Google si také připravil příručku, který inzerentům ulehčí začátek práce s tímto nástrojem. Jedná se především o:

    • Vytvoření a testování více druhů rozšířených textových reklam a vyhodnocování jejich účinnosti.

    • Zakomponovat i důležité informace o obchodě a nezapomenout na informace o ceně a vložení klíčových slov

    • Zaměření se na titulek a využití ho na 100 %

 Responzivní reklamy pro různé displeje

Reklamy musí bezproblémově pasovat na všechny displeje v aplikacích i webech a zachovat si při tom stejnou tvář a zážitek uživatelů. Google proto uvedl responzivní reklamy, které umožní přizpůsobení pestrého obsahu na různá zařízení.

Responzivní reklamy poskytnou 25 znaků a 90 znaků dlouhé titulky, popisek na 90 znaků, obrázek, URL. Responzivní reklamy jsou také vhodné pro nativní inventář reklam Googlu a je možné zaujmout uživatele reklamami, které jsou podobné stránkám nebo aplikacím, které právě používají.

Poslední novinkou bude úprava aukčního systému. Inzerenti budou nově moci začít upravovat své aukce zvlášť pro mobil, tablet a desktop. Dostanou tak větší kontrolu nad nastavením cílů pro jednotlivé přístroje.

Prezentaci Googlu o AdWords ze Summitu můžete zhlédnout od 28. minuty zde:

Zdroje: Search Engine Land,Google Blog

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: