Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
21. 1. 2016 | Jakub Hort

FordPass není jen mobilní aplikací, která vám předehřeje auto před odjezdem do práce

Vítejte v budoucnosti automobilismu. Nadchází doba, kdy si nekupujete pouze automobil, ale dostáváte přístup do obrovského digitálního ekosystému služeb. Před pár dny odhalil Ford zcela novou aplikaci FordPass. Nejen vlastníci vlastníci vozidel této značky budou mít možnost využívat vychytávek, které tato mobilní aplikace nabízí.

FordPass obsahuje několik na sobě nezávislých subsystémů – FordGuides, FordPay a FlightCar. První subsystém je zaměřen na vyřešení problémů s mobilitou a umožní vám se jedním stiskem tlačítka zdarma spojit s poradcem. Lidé nechtějí být pouze číslem v seznamu, a proto jim aplikace umožňuje přímý kontakt s důvěryhodným a dobře informovaným poradcem. Například když si chce člen v předstihu zarezervovat parkovací místo, a neví přesně jak na to, jednoduše se stiskem dostane do živé konverzace s jedním z poradců, který ho celým procesem provede. A pokud se schůzka prodlouží, tak nemusí rychle běžet k automatu pro nový lístek, ale FordGuide vyřídí všechno za něj. Zdarma bude tato služba hlavně z toho důvodu, že neslouží k prodeji, ale k poskytování pomoci a řešení problémů.

Vlastník vozidla Ford si také pomocí funkce SYNC Connect může v mrazivém počasí zapnout topení pár minut předtím než vyrazí na cestu. FordPay je, jak už název napovídá, platební brána pro platby za služby z FordPass. Ford se spojil například z řetězcem McDonald’s a kupóny na jídlo jsou jednou z možných cen ve členském programu.

FlightCar je asi nejzajímavější část aplikace a příslibem do budoucna. Ze začátku bude využívána hlavně ke sdílení nebo půjčování vozidla na cestách. Nicméně postupem času s ním má Ford daleko větší plány a FlightCar se stane programem multimodálního přepravního systému. V budoucnu se tak dostanete pomocí této aplikace z místa A do místa B jakýmkoliv dopravním prostředkem, který bude po cestě zapotřebí, od sdílené jízdy autem až po výšlap na kole.

Se spuštěním FordPassu otevřela automobilka také střediska v New Yorku, Londýně, Šanghaji a San Francisku pro co nejlepší využití FordGuides. Je to poprvé, co se Ford rozhodl nebýt pouze prodejcem aut, ale vydal se do úplně nových a neprobádaných vod. Díky aplikaci FordPass se stává užitečnou značkou, která vám pomůže se dostat, kam potřebujete, ať už je to ve vozidle nebo v hromadné dopravě.

Ford dává jednoznačně najevo, že budoucnost nevidí pouze vy výrobě aut, ale v mobilitě, která se bude pyšnit vysokou uživatelskou spokojeností. Za pár let, kdy už možná nebudeme auta řídit ani vlastnit, bude Ford stále potřebovat zákazníky a FordPass může být prvním krokem, jak je oslovit.  


Zdroje: Mashable, SocialTimes, Ford

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: