Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
21. 1. 2016 | Jakub Hort

FordPass není jen mobilní aplikací, která vám předehřeje auto před odjezdem do práce

Vítejte v budoucnosti automobilismu. Nadchází doba, kdy si nekupujete pouze automobil, ale dostáváte přístup do obrovského digitálního ekosystému služeb. Před pár dny odhalil Ford zcela novou aplikaci -FordPass. Nejen vlastníci vlastníci vozidel této značky budou mít možnost využívat vychytávek, které tato mobilní aplikace nabízí.

FordPass obsahuje několik na sobě nezávislých subsystémů – FordGuides, FordPay a FlightCar. První subsystém je zaměřen na vyřešení problémů s mobilitou a umožní vám se jedním stiskem tlačítka zdarma spojit s poradcem. Lidé nechtějí být pouze číslem v seznamu, a proto jim aplikace umožňuje přímý kontakt s důvěryhodným a dobře informovaným poradcem. Například když si chce člen v předstihu zarezervovat parkovací místo, a neví přesně jak na to, jednoduše se stiskem dostane do živé konverzace s jedním z poradců, který ho celým procesem provede. A pokud se schůzka prodlouží, tak nemusí rychle běžet k automatu pro nový lístek, ale FordGuide vyřídí všechno za něj. Zdarma bude tato služba hlavně z toho důvodu, že neslouží k prodeji, ale k poskytování pomoci a řešení problémů.

Vlastník vozidla Ford si také pomocí funkce SYNC Connect může v mrazivém počasí zapnout topení pár minut předtím než vyrazí na cestu. FordPay je, jak už název napovídá, platební brána pro platby za služby z FordPass. Ford se spojil například z řetězcem McDonald’s a kupóny na jídlo jsou jednou z možných cen ve členském programu.

FlightCar je asi nejzajímavější část aplikace a příslibem do budoucna. Ze začátku bude využívána hlavně ke sdílení nebo půjčování vozidla na cestách. Nicméně postupem času s ním má Ford daleko větší plány a FlightCar se stane programem multimodálního přepravního systému. V budoucnu se tak dostanete pomocí této aplikace z místa A do místa B jakýmkoliv dopravním prostředkem, který bude po cestě zapotřebí, od sdílené jízdy autem až po výšlap na kole.

Se spuštěním FordPassu otevřela automobilka také střediska v New Yorku, Londýně, Šanghaji a San Francisku pro co nejlepší využití FordGuides. Je to poprvé, co se Ford rozhodl nebýt pouze prodejcem aut, ale vydal se do úplně nových a neprobádaných vod. Díky aplikaci FordPass se stává užitečnou značkou, která vám pomůže se dostat, kam potřebujete, ať už je to ve vozidle nebo v hromadné dopravě.

Ford dává jednoznačně najevo, že budoucnost nevidí pouze vy výrobě aut, ale v mobilitě, která se bude pyšnit vysokou uživatelskou spokojeností. Za pár let, kdy už možná nebudeme auta řídit ani vlastnit, bude Ford stále potřebovat zákazníky a FordPass může být prvním krokem, jak je oslovit.  


Zdroje: Mashable, SocialTimes, Ford

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: