Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
1. 2. 2017 | Horáková Zuzana

Ford otevírá v New Yorku centrum mobility. Ukazuje veřejnosti svou představu o budoucnosti dopravy

Ford otevřel centrum ve Westfield World Trade Center v New Yorku. Je navrženo tak, aby podporovalo myšlenku Fordu o budoucnosti dopravy. Prostor nabízí interaktivní sbírku, jak analogovou, tak digitální.

Automobilka Ford, pod kterou spadá i nově založená firma Ford Smart Mobility LLC, chce více cílit na mladé lidi a jejich životní styl. Uvědomuje si, že výrobci automobilů budou muset změnit do budoucna svou nabídku, nebo skončí. Právě proto Ford investuje do vývoje elektromobilů, samořízených vozů, ale i systémů spolujízdy nebo bike sharing platforem. Vizí značky ilustruje i nový spot značky nazvaný Go Further.

Některé předměty ve sbírce jsou poháněny lidskou energií. To znamená, že si například můžete dát závod kombajnem, zahrát si hru, ke které potřebujete rovnováhu nebo zde můžete najít exponát, který vám umožní se podívat ptačí perspektivou z Empire State Building.

U vchodu je interaktivní obrazovka, která ukazuje oblíbená místa v New Yorku. Návštěvníci si mohou vybrat místo a ukáže se jim trasa, která zobrazí další zajímavé místo po cestě. Mimo to, obrazovka doporučí trasu metra nebo místo, kde si můžete vypůjčit kolo.

I zde si milovníci Instagramu přijdou na své. V prostorách centra je instalována made-for-Instagram stěna, na které je připevněno 5 000 malých modelů Ford. Každý model je podsvícen LED světlem, které reaguje na chůzi návštěvníka.

Mezi další exponáty třeba patří závodní hra Last Mile Challenge, kde si návštěvník stoupne na pohyblivou desku a závodí ve futuristickém městě pomocí své rovnováhy. Sbírá přitom body za všechny možnosti dopravy, které při tom využije.

Další exponát s názvem Mustang nad Manhattanem, kde návštěvníci mohou využít brýle k virtuální realitě. Zde se snaží postavit Mustang na vrchol Empire State Building, zatímco ostatní je při činnosti můžou sledovat na obrazovce. Je to i možnost, jak vidět Manhattan z ptačí perspektivy.

V centru mobility Fordu budou k dispozici průvodci, kteří vám zodpoví otázky, které vás ohledně působení Fordu zajímají. V průběhu času se bude expozice pochopitelně různě pozměňovat a vylepšovat. V budoucnu je i naplánované další otevření mobilního centra, tentokrát v San Francisku.

Ford Smart Mobility

Ford se rozhodl založit dceřinou společnost - Ford Smart Mobility LLC. Její úlohou je navrhovat, vyvíjet, investovat a rozšiřovat své služby v mobilitě. „Chceme vybudovat LLC společnost na našem současném byznysu,” říká Mark Fields, generální ředitel Fordu.

Automobilka chce i více cílit na mladé. Chceme být viděni všemi lidmi, i mladými. A mladí lidé chtějí mít skvělé produkty, skvělou technologii, která by byla bezpečná a tak dále,” říká Fields. “Ford chce lidem umožnit žít, hrát a pracovat tam, kde chtějí. Chtěli bychom jim zajistit mobilitu,” dodává Fields.

Otevření interaktivního centra mobility v New Yorku a vize Fordu, naznačují, že slogan automobilky ,,Go Further” mluví za vše.

Automobilka chce i více cílit na mladé.Chceme být viděni všemi lidmi, i mladými. A mladí lidé chtějí mít skvělé produkty, skvělou technologii, která by byla bezpečná a tak dále,” říká Fields. “Ford chce lidem umožnit žít, hrát a pracovat tam, kde chtějí. Chtěli bychom jim zajistit mobilitu,” dodává Fields.

Otevření interaktivního centra mobility v New York naznačuje, že automobilka bere svůj slogan ,,Go Further” vážně. Ve světě zítřka nemusí přitom zákazníci jet dál" vždy jen s autem Ford se spalovacím motorem, průvodcem na jejich cestě by jim však měla být ta stejná značka. 

Zdroje: psfk.com, The Verge

Kam dál?



Ford již do nové éry vstoupil. V loňském uvedl aplikaci, která pomáhá uživatelům s parkováním, ale třeba i s plánováním cesty. Přečtěte si o ní v článku FordPass není jen mobilní aplikací, která vám předehřeje auto před odjezdem do práce.  

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: