Focus Agency přinese 1 000 dní do života

30. 6. 2014 | redakce
Focus Agency, s.r.o., vyhrála výběrové řízení společnosti Nutricia, která podporuje nadační fond 1 000 dní do života.

Focus Agency, s.r.o., vyhrála výběrové řízení společnosti Nutricia, a. s.,  která podporuje nadační fond 1 000 dní do života. Úkolem agentury bude v průběhu celého roku komunikovat ve všech mediatypech hned několik dílčích témat z oblasti dětské výživy. Edukativní komunikace se opírá o řadu předních odborníků z oblasti pediatrie a zároveň o studii, jejíž závěry stále vznikají.

V rámci podpory iniciativy 1 000 dní do života agentura natočí video seriál, který nabídne především serverům pro matky. „Naším úkolem bylo vybrat známou osobnost – matku, která se pro projekt nadchne. V průběhu léta tak natočíme s moderátorkou Štěpánkou Duchkovou a s vybranými odborníky šestidílný seriál o dílčích tématech z oblasti dětské výživy," řekla Marie Vladyková z Focus Agency. Komunikaci iniciativy agentura odstartovala tiskovou konferencí 28. května.

Štítky dokumentu: Formy PR Media Relations Online PR
Sdílejte tento článek:
Podobné články: