Focus Agency má nově na starosti komunikaci CSR aktivit GE Money Bank

9. 9. 2014 | PM
PR agentura Focus Agency bude šířit povědomí o CSR aktivitách GE Money Bank.

PR agentura Focus Agency, s.r.o., získala do svého portfolia komunikaci aktivit společenské odpovědnosti GE Money Bank. V rámci této spolupráce se zaměří především na budování povědomí široké veřejnosti o dobrovolnickém programu GE Volunteers a realizovaných dobrovolnických akcích v rámci regionů České republiky, o programu zaměřeném na začínající podnikatelky Život nápadům a o výuce finanční gramotnosti v realizované rámci programu Rozumíme penězům.

„Jsem ráda, že jsme si pro spolupráci vybrali právě Focus Agency. Setkáváme se s velkou ochotou, vstřícností a individuálním přístupem při řešení našich požadavků. Agentura naslouchá našim potřebám v oblasti CSR a zároveň je umí proměnit v odpovídající výstupy," říká Milada Franek, tisková mluvčí GE Money Bank.


Pavlína Louženská jako lektorka na Víkendové akademii Dejte křídla svému podnikání v rámci programu Život nápadům.  
Zdroj: www.zivotnapadum.cz


Život nápadům nepomáhá jen ocenění úspěšných českých podnikatelek, vznikl především jako platforma poskytující vzdělávání a užitečné rady těm začínajícím, včetně série seminářů, workshopů a webinářů.

Rozumíme penězům je program, který pomáhá s výukou finanční gramotnosti žáků základních škol. Žáci se učí rozumět financím jako členové modelových domácností, které řeší praktické situace spojené s běžným životem (rozpočet domácnosti, pořízení bydlení, nákup automobilu, dovolená, investice atd.). Program primárně vytváří metodiku výuky a vzdělává v ní samotné pedagogy. Dobrovolníci GE Money Bank pak působí zejména jako odborní konzultanti a lektoři seminářů pro učitele.

Štítky dokumentu: Media Relations Online PR
Sdílejte tento článek:
Podobné články: