Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
7. 3. 2016 | Jakub Hort

Facebook zpřístupní Messenger vydavatelům

Téměř každá sociální síť nabízí možnost posílání zpráv mezi uživateli. Tato platforma v sobě skrývá potenciál, který vydavatelé mohou využít k přímé distribuci vlastního obsahu. Nyní tuto variantu nabídne i Facebook.

Facebook Messenger velmi brzy umožní vydavatelům rozesílat obsah automaticky formou zpráv. To alespoň tvrdí lidé, kteří znají plány společnosti. Tuto novinku prý Facebook představí v dubnu na každoroční developerské konferenci F8, které se zúčastní také velká řada vydavatelů. Například minulý rok Facebook na této konferenci oznámil, že Messenger už nebude pouze chatovací aplikace, ale stane se platformou s více funkcemi. To umožnilo vstup různých aplikací do tohoto prostředí a od té doby mohou firmy využívat Messenger ke komunikaci se zákazníky.

Na začátku roku se na serveru TechCrunch objevila zpráva, že Facebook testuje nástroj, který vývojářům umožní vytvářet chatovací roboty. Ti budou zakomponování do Messengeru a uživatelé si pomocí jednoduché zprávy např. objednají taxi.

 

Mezi první vydavatele, kteří tento nástroj vyzkoušeli, patřil i německý deník Bild. Jeho konkrétní využití vypadá jako první ukázka toho, jak by mohli vydavatelé Messenger využívat, až jim to Facebook umožní. Poté, co uživatelé začali konverzaci, chatovací robot jim zaslal krátkou zprávu popisující článek s linkem na jeho celé znění.

Aplikace Notify, kterou Facebook představil na podzim, nabídne další způsob využití Messengeru. Ta uživatelům umožní přihlášení odběru různých vydavatelů a nové články bude pomocí push notifikací posílat přímo na uzamčené obrazovky telefonů.

O něco podobného se už média snaží i na dalších chatovacích aplikacích. Za zmínku stojí především spolupráce BBC s Viberem a WhatsAppem. Jiný zpravodajský portál NBC News využil k rozesílání nejnovějších zpráv konkurenční platformu Kik.

Zdroje: MarketingLandTechCrunch

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: