Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
9. 10. 2014 | Irena Šovčíková

Facebook se plánuje pustit do segmentu zdraví

Světem vládne trend zdravého životního stylu a starání se o vlastní zdraví. Navíc je stále více normální rozebírat svoje nemoci online, klidně na sociálních sítích. Facebook na to bude prý reagovat vytvořením speciálních zdravotních komunit a aplikací.

Podle Reuters potvrdili tři lidé, že Facebook v současné době objevuje možnosti v oblasti tvoření takzvaných on-line podpůrných skupin. To jsou komunity lidí, kteří trpí nějakým problémem a navzájem se podporují nebo sdílejí zkušenosti. V plánu by údajně mel být i vývoj aplikací, které budou mít za účel předcházet některým onemocněním, respektive jejich silnému rozpuku.

Facebook tímto krokem chce zvýšit zapojení na své síti a zároveň také zlepšit spokojenost svých uživatelů. Je to způsobeno z části tím, že lidé jsou čím dál tím víc ochotní diskutovat o zdravotních problémech i na internetu, včetně Facebooku. Aktivita navíc navazuje na akci zaměřenou na darování orgánů, která proběhla v roce 2012 a v USA zaznamenala velký úspěch. Podle informací navíc lidé z Facebooku zaznamenali, že uživatelé s nějakou trvalejší nemocí hledají na sociální síti rady.

I stále vzrůstající popularita podobných stránek, které sdružují podobné pacienty, potvrzuje, že zdravotní stav už na internetu rozhodně není tabu. Je proto pochopitelné, že Facebook chce na takovýto trend reagovat včas.

Důležité ale z hlediska Facebooku bude, jak zajistí zabezpeční dat o pacientech. Získání důvěry uživatelů by mohlo být v tomto ohledu problematické. Facebook by totiž měl být ideálně schopen zajistit nejen absolutní zabezpeční, ale také anonymitu. Nicméně zneužití pro inzerci se rozhodně bát nemusí. I samotný Facebook totiž zakazuje reklamy na přímý prodej léků.

Zdroj: MarketingLand

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: