Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
10. 3. 2016 | Petr Michl

Facebook se chce vyrovnat funkcím Snapchatu. Pořídil si proto aplikaci MSQRD

Co je jedním z největších katalyzátorů úspěchů Snapchatu? Jsou to Lenses, filtry, které dokážou změnit vaši tvář, a díky nim se můžete například ukázat přátelům v situaci, kdy máte místo očí srdíčka, na čele vám drží roh jednorožce a třeba k tomu i zvracíte duhu. Facebook včera oznámil akvizici aplikace MSQRD, která zvládá totéž jako Lenses a možná ještě o něco víc.


Zdroj: Android Police

Náhledové obrázky prozrazují, že jde vlastně jen o takovou legrační blbinku. Někteří odborníci přirovnávají používání Snapchatu ke sledování televize. Obvykle nevíte dopředu, co na jakém kanálu dávají. A když pořad skončí, tak si ho znovu nepřehrajete. Stejně jako se dívají lidé na televizi, uživatelé Snapchatu si zapínají tuto aplikaci, aby viděli, co na ní přibylo za nové filtry a to, kdo je jak použil. Dle údajů od Snapchatu funkci Lenses používá 10 milionů lidí denně.

Akvizice aplikace MSQRD Facebookem mu dává šanci vyrovnat tempo konkurenta a nabídnout svým uživatelům formát, který je nyní trendy. Následující video ukazuje, že možnosti MSQRD nejsou zanedbatelné. Schopnost rozklíčovat rysy tváře a nasadit na ni filtr, který drží i při pohybu hlavou, je vynikající.

Jednou z největších zbraní MSQRD má být také její zaměření na video. Legrační videa jdou vytvářet i s pomocí Lenses na Snapchatu. V případě MSQRD ale nejste tak omezení délkou a nabízí se i více kreativních možností. Týká se to i spojení s živým vysíláním. MSQRD na svém webu uvádí:

"Popularita video komunikace v reálném čase rychle roste. Naše společnost usiluje o to, aby učinila živou video interakci atraktivnější pro podnikatele i spotřebitele, a to díky softwarovým možnostem změny vzhledu osoby v živém videu. Naše pokročilé softwarové řešení může být integrováno do videokonferenčních platforem a center zákaznické podpory... stejně jako do jakékoliv jiné platformy využívající živý video feed."

Primárním krokem Facebooku bude pravděpodobně začlenění možností MSQRD do svých mobilních aplikací ve snaze zpopularizovat jejich využití mezi uživateli co nejvíce. Mimo zábavných alternativ k selfíčkám se ale nabízí celá řada dalších využití, které mohou mít i komerční charakter.

Zdroje: Social Media Today, The Verge, Android Police

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: