Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
27. 1. 2016 | Petr Michl

Facebook rozšiřuje svou reklamní síť Audience Network také pro mobilní web

Facebook oznámil, že rozšiřuje svou mobilní reklamní síť Audience Network ze světa aplikací také do sféry mobilního webu.

Ač lidé tráví většinu času na mobilních zařízeních v aplikacích, nedá se podceňovat ani síla webu. Konzumace mobilního webu se od roku 2013 do roku 2015 navýšila o 53 %. Čím dál důležitější je pro zpravodajská média. V příspěvku na vývojářském blogu Facebooku uvedl softwarový inženýr Mike Murphey:

„Zaměřujeme se na to, abychom inzerentům poskytli reálné výstupy v podobě prodeje či instalace aplikace. Vydavatelům poskytujeme metriky, aby mohli optimalizovat svoje Advertiser Outcome Score. Narozdíl od jiných sítí, Audience Network odměňuje kvalitní vydavatele na základě toho, jakou hodnotu přinášejí inzerentům."


Ukázky bannerových ploch v Audience Network, které i v menších formátech dokáží díky overlay prostředí zatmavujícímu obsah webu upoutat plnou pozornost.

Lákadlem pro inzerenty je cílení dle Facebook ID, což znamená například umožnění cílení a remarketingu napříč zařízeními. Tím dalším je fakt, že v Audience Network vládnou tzv. rich reklamní formáty, často překrývající celou obrazovku a umožňující mnohem větší viditelnost než nabízí jiné reklamní sítě. Mike Murphy k tomu uvedl:

„Do prostředí mobilního webu expandujeme s úspěšnými nativními formáty, které dnes tvoří víc než 80 % impresí na Audience Network a mají až 7x vyšší výkon ve srovnání se standardními bannerovými formáty. Vydavatelé mohou využít plně přizpůsobitelné nativní a inovativní formáty jako Carousel Ads... Pomáháme také vydavatelům s převodem klasických bannerových formátů jako středního obdélníku 300 x 250 pixelů do nativní verze..."  

Facebook zatím prováděl test s vydavateli jako Elite Daily, USA Today Sports Media Group, Slate či Time. Další zájemci o zkoušku v betatestu se mohou přihlásit zde.

Kam dál?

Přečtěte si více o Audience Network v článku Facebook rozšiřuje reklamy dále mimo svá území. Audience Network umožňuje zacílit uživatele mobilních aplikací.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: