Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
16. 1. 2017 | Petr Michl

Facebook rozšiřuje cílení dynamických reklam dle aktivity uživatelů na webu

Dynamický retargeting ukazuje lidem přesně ty produkty, které si nedávno prohlíželi. Jeho podoba na Facebooku přitom dosud umožňovala prodejcům cílit jen na ty uživatele, co si prohlíželi zboží na jejich stránkách či v mobilní aplikaci. Nyní se však možnosti tohoto formátu rozšiřují, dynamické reklamy půjde cílit dle aktivity uživatelů na webu obecně.

Přesněji bude potřeba, aby se pohybovali na produktových stránkách, jež mají nainstalované  Facebook like tlačítko nebo jiný Facebook social plugin. Dle rozhovoru ředitele produktového marketingu Maze Sharifiho pro Adweek bude relevantní i jejich interakce s příspěvky a stránkami, které s konkrétním produktem souvisí. Můžete mi pomoci navýšit prodeje i od lidí mimo okruh těch, co byli na mém webu či aplikaci, včetně nových zákazníků?" tak zní nejčastější zpětná vazba, kterou slyší (od prodejců). Nyní jim prý mohou říct, kdo další má potenciálně zájem o určité produkty.

Pro Adweek se vyjádřila i ředitelka marketingu prodejce nábytku Wayfair Jessica Jacobs

„Můžeme automaticky zasáhnout obrovské publikum s personalizovaným doporučením z našeho katalogu s více než 7 miliony produktů. S dynamickými reklamami je cena za získání nového zákazníka o 20 % nižší než námi vytyčená hranice její efektivity, dosahujeme ji přitom v rozsahu, který je pro naše podnikání smysluplný."

Jednou z velkých výhod dynamických reklam je právě jejich automatické doručení. Uživateli se zobrazuje produkt na základě jeho předchozího chování. Na straně inzerenta jde ale o jednorázové nastavení kampaně, respektive sady produktů, která může klidně čítat tisíce položek jako v případě Wayfair. I tak bude reklama personalizovaná. S novým vylepšením cílení může navíc výrazně napomoci k akvizici nových zákazníků.

Nová funkce bude prvně dostupná vybraným prodejcům v USA. V následujících měsících se pak má rošřit na další trhy.

Zdroje: Adweek, Social Times

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: