Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
8. 3. 2016 | Jakub Hort

Facebook posouvá živá videa na vyšší pozice v news feedu

Facebook se chce stát jedničkou živého online vysílání. Provádí další krok ke zvýšení své konkurenční pozice vůči Twitteru a jeho aplikaci Periscope, které drží v přenosu informací v reálném čase prim. Na svém blogu Newsroom oznámil, že se v news feedu začnou videa vysílaná živě přes aplikaci Facebook Live objevovat na vyšších pozicích.

Tento krok usnadňuje uživatelům cestu k živému vysílání přátel, značek, vydavatelů nebo celebrit. Stejně jako Twitter se svým Periscope i Facebook nabízí možnost notifikací v případě, že stránka zahájí živý přenos. Důležitější ale je, že distribuce videí na vyšší pozice v news feedu zatraktivní Facebook při rozhodování, zda jeho službu Facebook live využít či nikoliv.

V čem Facebook jasně dominuje nad ostatními je obecenstvo, kterému může videa doručit. Obecně lze ale říci, že Twitter a Periscope jsou považovány za místa, kde vyhledávat nejaktuálnější informace, zatímco algoritmus Facebooku je více založen více na populárním obsahu. Oddělením živých videí od těch běžných Facebook dokáže ve správnou chvíli dostat k mnohem většímu počtu uživatelů. To je velmi důležité, protože Facebook zjistil, že lidé stráví 3x více času sledováním živého vysílání ve srovnání se záznamem, který je později stále online.

Facebooku se evidentně snaží stát lídrem na poli živých přenosů. Neustále rozšiřuje místa, ve kterých lze Facebook Live využívat a je jen otázkou času, kdy bude tento nástroj přístupný celosvětově. Magazín Re/Code přišel s informací, že Mark Zuckerberg je živým vysíláním „posedlý“ a považuje jej za hlavní prioritu.  

Zdroje: Newsroom, MarketingLand

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: