Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
26. 2. 2016 | Petr Michl

Facebook otevřel formát reklamy Canvas pro všechny inzerenty

Na ten dosud nejpoutavější formát mobilní reklamy na Facebooku budou nyní moci lákat všichni inzerenti. Facebook otevřel Canvas.  

Canvas je ryze mobilní formát, který umožňuje uživatelům prohlížet produkty v plné velikosti s možností přiblížení ještě předtím, než vůbec opustí platformu a přejdou na stránky konkrétního prodejce. Tento nástroj je přirovnáván k Facebook Instant Articles, protože stejně jako u nich mohou uživatelé prohlížet obsah třetích stran přímo na platformě Facebooku bez jeho opuštění. Jedním klikem pak může být uživatel přesměrován přímo na stránky prodejce.

Stejně jako mnoho dalších nástrojů, které Facebook v poslední době spustil nebo uvedl do testovací fáze, i Canvas má být dalším argumentem, aby firmy upustily od užívání mobilních verzí svých webových stránek a přesunuly na Facebook veškerou komunikaci s uživateli, kteří přicházejí z mobilních zařízení.

Funguje ovšem i jen jako skvělá reklama, která má potenciál vyprávět příběhy. Rozkliknutí příspěvku z news feedu přenese uživatele do režimu celé obrazovky, v něm si může prohlížet sérii fotografií, zhlédnout video, přečíst text, může být vyzván, aby otočil displej na šířku a užil si záběry v panoramatickém módu, fotografie může i přibližovat — všechny tyto prvky lze navíc v jedné reklamě kombinovat. V akci si můžete Canvas prohlédnout v ukázce níže.

Canvas je bezpochyby dosud nejhezčím a nejpropracovanějším reklamním formátem. Ohlasy od agentur, které ho zkoušely v testovací fázi, potvrzují i jeho vysokou efektivnost. Podívejte se na další ukázky použití na stránce Facebook for Business a můžete začít uvažovat, jak můžete vyprávět vaše mobilní reklamní příběhy vy.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: