Etarget nově umožňuje geotargeting

19. 10. 2010 | IKE
Reklamní síť Etarget zpřístupnila geotargeting – novou službu, která umožní zadavatelům cílit zákazníky v regionech. Po redesignu konta se tak jedná o další novinku, kterou pro své uživatele portál připravil. Geotargeting je v podání Etargetu velmi jednoduchý – v podstatě se omezuje na cílení v rámci krajů. Stačí, když si klient při zadávání reklamy označí kraje, ve kterých chce inzerovat a jeho reklamní odkaz se bude zobrazovat pouze návštěvníkům z daného regionu.

Logo Etarger, zdroj: www.etarget.cz

Reklamní síť Etarget zpřístupnila geotargeting – novou službu, která umožní zadavatelům cílit zákazníky v regionech. Po redesignu konta se tak jedná o další novinku, kterou pro své uživatele portál připravil.

Geotargeting je v podání Etargetu velmi jednoduchý – v podstatě se omezuje na cílení v rámci krajů. Stačí, když si klient při zadávání reklamy označí kraje, ve kterých chce inzerovat a jeho reklamní odkaz se bude zobrazovat pouze návštěvníkům z daného regionu.

„Regionální cílení funguje na bázi IP adres v kombinaci s dalšími službami. Díky nim se nám podařilo dosáhnout vysokou přesnost cílení,“ říká Alexandra Serdahelyová, produktová manažerka Etarget a dodává: „Geotargeting jsme připravili především pro klienty s regionální působností, kteří nepotřebují cílit na celou Českou republiku. Platí jenom za relevantní návštěvníky z jejich regionu.“


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: