Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
16. 2. 2017 | Petr Michl

EDEKA má další virální hit. Eatkarus v něm přejde na přírodní stravu a vzlétne

Německý obchodní řetězec EDEKA má jedny z nejvýraznějších reklam ve svém segmentu, a to i ve světovém měřítku. Jejich další reklama z dílny agentury Jung von Matt má den po zveřejnění oprávněnou nálepku virálního hitu.

Vypráví příběh z města, kde lidé připomínají spíš koule. Neustále se cpou beztvarou šedozelenou kaší a jsou ve své zavalitosti asi docela spokojení. Neplatí to ovšem pro mladého Eatkara (ano, narážka na postavu Ikara z řecké mytologie). Ten se cítí ve své rodině i ve svém těle nesvůj. Když spatří jednoho dne let ptáka, považuje to za skvělou cestu k úniku a chce ji napodobit. Jeho první pokus vzlétnout s pomocí pouťových balónů se mu díky vysoké nadváze nepovede. Tím, že opustí kaši a začne jíst přírodní stravu, se však sníží jeho váha. Plnění snů v praxi si pak raději prohlédněte ve spotu sami.

Eatkarus nakonec skutečně vzlétne. Na rozdíl od bájného Ikara ho ale nečeká pád za to, že se příliš přibližoval slunci. Bezpečně přistane a užívá si přírody i jejich plodů. Tečku poselství spotu pak dává závěrečný claim: „Jezte jako člověk, kterým se chcete stát."




Kam dál?

Připomeňte si smutnou vánoční kampaň EDEKA z roku 2015, ve které se sourozenci potkají až po smrti svého tatínka.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: