Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
13. 12. 2016 | redakce

E-shop Spokojený pes vyhrál celosvětovou soutěž WorldStar Packaging Awards

E-shop Spokojený pes se po letošním úspěchu v tuzemské soutěži Obal roku těší také výhře v celosvětové soutěži WorldStar Packaging Awards, kde se utkaly stovky projektů. Ocenění e-shop získal za tutéž krabici.

Na celosvětové obalářské soutěži WorldStar Packaging Awards, pořádané World Packaging Organization, hodnotila odborná porota celkem 291 projektů z 35 států. E-shop Spokojený pes získal ocenění v kategorii Ostatní za svoji kreativní krabici, kterou je po doručení zboží možné předělat na psí boudičku. Tento obal letos slavil úspěch také na české soutěži Obal roku 2016.

„Snažíme se, aby zákazník měl z nákupu u nás skutečný a pozitivní pocit, pocit překvapení, že jde online nakoupit ještě lépe, než kdy očekával. Boudička nám tento úkol pomáhá plnit. To, že získala i světového ocenění bylo zase obrovským překvapením pro nás. Překvapením v tom smyslu, že vytrvalá snaha posouvat náš e-shop na stále lepší úroveň může mít i jiný důsledek než spokojeného zákazníka. Je to pro nás obrovská pocta. Velké poděkování patří Petru Kaczorovi ze společnosti Thimm, který pro nás krabici navrhl a samozřejmě celému týmu Thimm za realizaci nápadu a skvělý servis,“ uvedla Soňa Fialková, spolumajitelka e-shopu Spokojený Pes.

Krabice, kterou zákazník může prakticky využít jako snadno přenosnou boudičku pro svého čtyřnohého mazlíčka, vznikla s jasným cílem. „Uživatelský zážitek z nákupu je něco, co v oblasti e-shopů tak trochu chybí. Chceme do doručení balíku ze Spokojeného psa dostat i trochu překvapení, hravosti. Chceme zákazníkům ukázat, že balík jim odesíláme s láskou, péčí a že se neustále zamýšlíme nad tím, jak obchod dělat trochu jinak,“ sdělil Tomáš Haškovec.

Do tvorby nových obalů zapojil v tomto roce Spokojený pes také širokou veřejnost. Soutěž Navrhněte krabici doručující štěstí, probíhající od 6. září do 15. října, nabídla účastníkům kromě hmotných dárků hlavně možnost vyhrát produkci vlastní krabice v limitované sérii. V konkurenci asi šedesátky designerů získala první místo Lenka Chotěnovská.

„Chceme naše zákazníky znát, to je základem našeho přístupu. Proto jsme se rozhodli je zapojit do doručování. Chtěli jsme jednomu z nich splnit designerský sen a jeho dílko ukázat na krabici, která se stala Obalem roku 2016,“ uvedl marketingový ředitel e-shopu Spokojený pes Tomáš Haškovec.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: