Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
8. 9. 2016 | Petr Michl

E-Business Forum 2016 se zaměří na loajalitu zákazníků

78 % spotřebitelů připouští, že nejsou loajální. 46 % lidí přejde k nové značce, jen aby získali nějakou odměnu. A 29 % spotřebitelů mění značky jednoduše pro větší rozmanitost a novost. Existuje zkrátka příliš mnoho možností, aby zůstali věrní jedné jediné. 

Na konferenci E-Business Forum se letos zaměříme právě na loajalitu. Od těch nejúspěšnějších v oboru se dozvíte, jak se o zákazníky nejlépe starat i jak si jejich zájem udržet. Jak získat zákazníky, kteří nejen že se k vám budou vracet, ale budou vás i doporučovat dál. 

Chcete vědět, jak moc věrný je český zákazník, kolik oblíbených e-shopů má a zda se rád nechá uplatit slevou nebo dárkem? V Heurece to už vědí a vy se to můžete dozvědět jako další v pořadí. S výsledky unikátní studie týkající se loajality zákazníků na internetu napříč nákupními kategoriemi vás seznámí Tomáš Braverman, CEO Heureka.cz a Heureka.sk.

Jakub Havrlant. Po dvouleté pauze opět promluví na veřejnosti. Bude hovořit o budování hodnot, hledání “out of the box” řešení, osobní zodpovědnosti a dalších principech, kterými se řídí. Stranou nezůstanou ani vize pro Rockaway a první dojmy z vedení Mall Group. Rozhovor povede Robert Čásenský.

Existuje mnoho věcí spojených s loajalitou, jako jsou např. předmět víry, lenost, závislost, možnost volby, příslušnost ke skupině …, které jistě mají vliv. Chceme-li zvyšovat loajalitu, musíme vědět, co za ní stojí. Musíme se dívat směrem od zákazníka k nám, nikoliv od nás k zákazníkovi. Základní principy přiblíží marketingový ředitel Alza.cz Karel Kučera.

V současné době se mnoho e-shopů snaží přežít neustálým snižováním cen. To sice může krátkodobě fungovat, ale není to cesta k dlouhodobému úspěchu. Tou je zaměřit se na věrnost zákazníků. Jan Kösters ze Shopware přijde s konkrétními kroky, které musíte udělat na cestě k věrnému zákazníkovi.

Kdo chce udržet krok s předními internetovými prodejci, musí se zaměřit na zákazníky a chápat, co chtějí. Každý obchodník by měl usilovat o získání zákazníků, kteří často nakupují online. Jak ale na to? A proč jsou takoví zákazníci důležití? Dozvíte se na příkladu společnosti Amazon od Jense Rothensteina z IFH Köln.

Just Spices je čítankovým příběhem úspěchu. Ole Strohschnieder se během své prezentace podělí o několik anekdot z raných dní své firmy a ukáže, jak se její zakladatelé učili za pochodu a jak šli za svou vášní a vizí proměnit trh koření, až vybudovali současnou mezinárodní značku Just Spices, nabídli inovace a dodali trhu nový šmrnc.

E-Business Forum se bude konat 27. září v Grandior Hotel Prague. Přijďte i vy. Kompletní program najdete na webu konference, registraci taktéž.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: