Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
2. 1. 2017 | Petr Michl

Domino's Pizza přichází s omyvatelným overalem pro jedlíky bez zábran


Zdroj: Mikael Buck/Domino's/REX/Shutterstock

V Itálii se jí pizza příborem. Ve zbytku světa na to lidem často stačí ruce a výjimkou není ani Velká Británie, kde přišel řetězec Domino's Pizza s novoročním překvapením: overalem, v němž se můžete bez obav pustit do divoké konzumace i těch nejšťavnatějších kusů pizzy.

Myslíme pochopitelně bez obav ze zamazání se. Modrý jednodílný overal s tematickým potiskem je totiž lehce omyvatelný. Jde o jakousi obdobu řeznické zástěry pro všechny, u kterých chuť spořádat co nejvíc kousků tradičního italského pokrmu převažuje nad slušným vychováním a ohledy na stav vlastního oblečení.


Zdroj: Mikael Buck/Domino's/REX/Shutterstock

Dle tiskové zprávy předpokládali v Domino's Pizza, že jen během 1. ledna prodají  ve Velké Británii 300 tisíc kusů pizzy.  „Víme, že se na Nový rok nic nevyrovná čerstvé ručně dělané pizze v krabici. Neznáme tak lepší způsob jak odstartovat rok 2017 než se spuštěním ultimátního relaxačního doplňku: nejde jen o to, že je naše domácí uniforma pohodlná, ale je zároveň omyvatelná a přichází s extra dávkou košilatého humoru od Domino's," uvedla zástupkyně značky Louise Butlerová.

Navíc má i obří přední kapsy, do kterých se vejde například kečup, ale klidně i několik lahví piva. Vývoj tohoto módního doplňku není jen kreativní výplodem se snahou šokovat. Vychází ze statistiky říkající, že 73 % Britů vklouzne doma po návratu z práce do něčeho pohodlnějšího, třeba do pyžama nebo tepláků. Jednodílný omyvatelný overal pro milovníky pizzy má navíc i další funkci. Z jeho ceny 25 liber půjde veškerý zisk na charitativní účely.


Zdroj: Mikael Buck/Domino's/REX/Shutterstock


Zdroj: Mikael Buck/Domino's/REX/Shutterstock


Zdroj: Mikael Buck/Domino's/REX/Shutterstock


Zdroj: Mikael Buck/Domino's/REX/Shutterstock

Zdroje: Adweek, Metro

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: