Domino's Pizza přichází s omyvatelným overalem pro jedlíky bez zábran

2. 1. 2017 | Petr Michl
Britský řetězec uvedl na nový rok variaci na řeznickou zástěru pro všechny, u kterých chuť spořádat co nejvíc kousků pizzy převažuje nad slušným vychováním a ohledy na stav vlastního oblečení.


Zdroj: Mikael Buck/Domino's/REX/Shutterstock

V Itálii se jí pizza příborem. Ve zbytku světa na to lidem často stačí ruce a výjimkou není ani Velká Británie, kde přišel řetězec Domino's Pizza s novoročním překvapením: overalem, v němž se můžete bez obav pustit do divoké konzumace i těch nejšťavnatějších kusů pizzy.

Myslíme pochopitelně bez obav ze zamazání se. Modrý jednodílný overal s tematickým potiskem je totiž lehce omyvatelný. Jde o jakousi obdobu řeznické zástěry pro všechny, u kterých chuť spořádat co nejvíc kousků tradičního italského pokrmu převažuje nad slušným vychováním a ohledy na stav vlastního oblečení.


Zdroj: Mikael Buck/Domino's/REX/Shutterstock

Dle tiskové zprávy předpokládali v Domino's Pizza, že jen během 1. ledna prodají  ve Velké Británii 300 tisíc kusů pizzy.  „Víme, že se na Nový rok nic nevyrovná čerstvé ručně dělané pizze v krabici. Neznáme tak lepší způsob jak odstartovat rok 2017 než se spuštěním ultimátního relaxačního doplňku: nejde jen o to, že je naše domácí uniforma pohodlná, ale je zároveň omyvatelná a přichází s extra dávkou košilatého humoru od Domino's," uvedla zástupkyně značky Louise Butlerová.

Navíc má i obří přední kapsy, do kterých se vejde například kečup, ale klidně i několik lahví piva. Vývoj tohoto módního doplňku není jen kreativní výplodem se snahou šokovat. Vychází ze statistiky říkající, že 73 % Britů vklouzne doma po návratu z práce do něčeho pohodlnějšího, třeba do pyžama nebo tepláků. Jednodílný omyvatelný overal pro milovníky pizzy má navíc i další funkci. Z jeho ceny 25 liber půjde veškerý zisk na charitativní účely.


Zdroj: Mikael Buck/Domino's/REX/Shutterstock


Zdroj: Mikael Buck/Domino's/REX/Shutterstock


Zdroj: Mikael Buck/Domino's/REX/Shutterstock


Zdroj: Mikael Buck/Domino's/REX/Shutterstock

Zdroje: Adweek, Metro

Štítky dokumentu: Formy PR
Sdílejte tento článek:
Podobné články: