Diváci YouTube videí půjdou nově retargetovat i při vyhledávání na Googlu

17. 7. 2017 | Petr Michl

Inzerenti dosud mohli retargetovat diváky vlastního YouTube kanálu, když se na YouTube dívali na jiná videa. Nedávným zlepšením pak bylo to, že inzerenti můžou využívat své retargetingové seznamy ze Search kampaní k dostihnutí uživatelů na YouTube. Nově to půjde i obráceně, retargetingové seznamy z YouTube půjde využít k opětovnému cílení diváků videí ve chvíli, kdy vyhledávají na Googlu.

Google to uvedl minulý týden na svém blogu, tzv. YouTube audience lists mohou být využity s RLSA (remarketing lists for search ads).

Remarketingové seznamy na YouTube mohou být nastaveny v sekci Audiences v „Shared Library“. Při vytvoření nového seznamu vyberte možnost „YouTube users“, u uživatelů pak naleznete v drop down menu řadu možností jejich segmentace dle akce, kterou učinili: od zhlédnutí jakéhokoliv videa z vašeho YT kanálu až po jejich sdílení, komentování atd.

Zdroje: Marketing Land, AdWords Google Plus

Štítky dokumentu: Google PPC YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: