D-I-E-S-E-L nebo D-E-I-S-E-L. Ne všechny padělky jsou falešné

15. 2. 2018 | Kateřina Němečková
Diesel pokračuje v hlásání toho, že se nemáte stydět za nedostatky a evidentně ani za fake oblečení. Právě se zbožím se zfušovaným logem DEISEL si otevřel stánek na newyorkské Canal Street. Ti, co si zakoupili toto zboží, mohli později zjistit, že nejde o fake, ale o limitovanou kolekci pro New York Fashion Week.

Diesel pokračuje v kampani proti studu za nedostatky. Otevřel si kvůli tomu nový obchod a lákal na skvělé ceny. Čirou náhodou jeho otevření vyšlo zrovna na začátek New York Fashion Week.

New York je město svobody, kde si každý nosí co chce a jak chce. Je také místem konání světoznámého týdne módy, na kterém ty nejprestižnější značky představují své nejlepší (či nejextravagantnější) kousky z nových kolekcí.

New York má i své módní stinné stránky. Patří mezi ně proslulá prodejní ulice Canal Street, což je mírně řečeno, opak Pařížské ulice v Praze. Na Canal Street zakoupíte padělky téměř čehokoliv. Od minulého pátku (začátek Fashion Week, pozn. red.) tam seženete i značku Diesel. Akorát s drobnou chybkou v logu.

V rámci kampaně „Go With the Flaw", kterou loni pro značku Diesel připravila agentura Publicis New York, a která letos úspěšně pokračuje ve spolupráci se svou italskou pobočkou, se na Canal Street objevilo zboží s logem Deisel. To není chyba v článku, ale úmyslné zkomolení názvu značky pro její vlastní autentické padělky.


„Tohle jsou pravé jeany od Dieselu! Jen to logo je padělek…"

Proč by kvalitní oblečení z dílny Diesel mělo být horší jen proto, že má na logu zpřeházená písmenka? Značka se tímto PR stuntem snaží upozornit na to, že obrovská loga na prsou jako symbol společenského statusu jsou nesmysl, a že by jejich fanoušci měli nosit co chtějí, a projevit tak svou sebedůvěru a jedinečnost.

„Netradiční“ prodejní kanál byl zvolen úmyslně, aby upozornil na to, že i špatný módní vkus může být vlastně dobrý. Iluzi k dokonalosti dotáhli typičtí prodejci vyzbrojeni v obraně proti nařčení z prodávání plagiátů hláškami jako: „A ty si jako ňákej chytrolín, co mě přišel zkoušet z pravopisu?“

Z prodaného zboží budou (dle mluvčího) nakonec ještě sběratelské kousky. Ode dneška je tato „limitovaná kolekce“ k dispozici i na e-shopu, protože stánek na Canal Street hlásí vyprodáno.

Diesel vlastně vůbec neví, co tento nápad udělá s trhem padělků módních značek. Zatím se ale dobře baví a gratuluje těm, kteří pořídili Diesel věci za ceny padělků.


Kam dál?



Minulý týden Diesel připomněl, že život je plný nedostatků, a proto je krásný

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: