Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
21. 9. 2016 | redakce

Czech Internet Forum představí vše důležité z on-line světa a českých médií

Tři nabité programové sály, více než tři desítky českých i zahraničních přednášejících, novinky z české online mediální scény, to vše nabízí jedenáctý ročník konference Czech Internet Forum.

Dočkáme se od Seznam.cz české mediální revoluce? Známí novináři se stahují pod křídla české internetové jedničky, testují se nové pořady a v říjnu bude Seznam.cz spouštět vlastní zpravodajství. Do svých rukou to vzal samotný generální ředitel Seznamu Pavel Zima. Jak velké má plány a cíle prozradí v rozhovoru s Jánem Simkaničem.

Na trh médií pronikají i další méně obvyklí hráči. Například mobilní operátoři. O2 Czech Republic se díky O2 TV stává jedním z distributorů obsahu. O možnosti distribuce a monetizace obsahu se zmíní generální ředitel O2 Tomáš Budník.Podělí se i o svůj pohled na současné fenomény digitálního světa.

Velkým tématem na konferenci bude i blokování reklamy. Kusuma Chumpuree-Reyntjes z německé agentury Unruly ukáže, jak se dá proti AdBlocku úspěšně bojovat poutavým obsahem. Při přípravách reklamních strategií kladou velký důraz na emoce. A jsou velmi úspěšní. Těšit se tak můžete na její prezentaci, kde odhalí fungování emocí v marketingu. Chybět nebudou ani úspěšné triky.

Co všechno váš zákazník dělá na webu cestou k objednávce? V ZOOTu a Seznamu se dohodli, že se společně pokusí na tuto otázku najít odpověď. Závěry z jejich průzkumu odhalí Pavlína Louženská a Petr Fryš.

Český rozhlas získal unikátní obsah, který v koprodukci s BBC zpracovali a odvysílali sérii audio dokumentů o syrské plavkyni, která se nominovala do Ria díky svému výkonu při útěku z rozbombardovaného Damašku. Adam Javůrek a Damian Machaj přiblíží, jak z audio, video, vizuálního a textového obsahu vytvořili digitální storytelling.

Celý den se bude mluvit o aktuálních tématech: role médií na internetu, blokování reklamy, sociální sítě, budování on-line značek, programmatic, crowdfunding, mobilní web a mnoho dalšího. Tak buďte u toho. Stačí vyplnit online formulář.

Czech Internet Forum se koná ve středu 12. října v Hotelu International Prague v Dejvicích.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: