CSR v praxi a jak s ním dál

28. 4. 2010 | TMJ
Anglický název corporate social responsibility (CSR) se obvykle do češtiny překládá jako „sociální odpovědnost firem“. Jde o koncepci, která zdůrazňuje odpovědnost firmy za prostředí, ve kterém se pracuje a se kterým přichází do kontaktu. To totiž může být pro úspěch či neúspěch firmy klíčové.

Anglický název corporate social responsibility (CSR) se obvykle do češtiny překládá jako „sociální odpovědnost firem“. Jde o koncepci, která zdůrazňuje odpovědnost firmy za prostředí, ve kterém se pracuje a se kterým přichází do kontaktu. To totiž může být pro úspěch či neúspěch firmy klíčové. Právě tomuto tématu se věnuje nová publikace od Grady. Anotaci naleznete níže.


 

Pavlík Marek, Bělčík Martin a kolektiv: Společenská odpovědnost organizace

ISBN: 978-80-247-3157-5
počet stran: 176
formát: B5
vazba: V2
prodejní cena: 249 Kč
vydala: Grada Publishing, a.s.

Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol. Srozumitelně, čtivě a prakticky seznamuje s přístupy v oblasti CSR, se současnou praxí a případovými studiemi a projekty CSR z České republiky. Přináší postupy a návody pro přípravu a realizaci CSR strategie v organizacích a snaží se i odpovědět na možnosti dalšího směrování tématu CSR v budoucnosti. Autoři knihy nahlížejí téma CSR z různých úhlů pohledu. Díky rozsahu svých dosavadních pracovních aktivit představují téma jak z perspektivy poradenské firmy nabízející služby v oblasti CSR, tak ze strany veřejné správy, která především využívá přínosů ze CSR aktivit, ale i z pohledu institucí akademické půdy, které analyzují dané téma a sledují jeho další vývoj.

Štítky dokumentu: Formy PR Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:
Podobné články: