Creativity Booster Day přináší závan tepla a kreativity z Cannes

6. 1. 2017 | Petr Michl
V Praze je mráz. Nyní potřebujete Cannes víc než kdy jindy.



Co patří mezi největší nešvary českých marketingových konferencí? Příliš krátké přednášky, které nejdou do hloubky, a řečníci z řad partnerů akce a agentur, co myslí především na svůj vlastní sales pitch. Nic takového na Cannes in Prague nehrozí. Tato unikátní akce zahrne ve středu 11. ledna konferenci Creativity Booster Day, na níž naváže ve čtvrtek 12. ledna workshopová smršť BriefFest. Mezi přednášejícími jsou porotci a vítězové z festivalu Cannes Lions, kteří dostanou pro předání své expertízy dostatek prostotu. Jedná se o letní závan z největšího světového festivalu kreativity, který přijde marketérům z momentálně promrzlé Prahy obzvláště vhod.

Co vás čeká na Creativity Booster Day?

Organizátoři z Lionhearted připravili koktejl z těchto ingrediencí:

    • 6 předních světových odborníků na marketingovou komunikaci v Praze
    • Nejnovější trendy v oblastech Cyber, Mobile, Direct, PR a Promo & Activation
    • Nejzajímavější kampaně z celého světa - skvělé kreativní nápady a řešení
    • Praktické poznatky letošních porotců z Cannes, které vám pomohou dělat lepší kampaně
    • A taky výborná káva od Fair Bio pražírny

Celá akce je tvořena jako pocta kreativitě. Ta je totiž cestou k efektivitě komunikačních kampaní. Ty celosvětově nejlepší jsou každoročně oceňovány na festivalu Cannes Lions. A právě jeho porotci či ostřílení veteráni tvoří řečníky Creative Booster Day.

Konferenci zahájí Rob Dembitz, Head of Innovations, Cannes Lions s prezentací Creativity Matters, která shrnuje význam kreativity pro byznys a pro změnu. Na něj naváží porotci z letošního festivalu. Každý bude mít 50 minut na své vystoupení – cca 35 minut na samotnou prezentaci a cca 15 minut na diskuzi s účastníky konference. Během své prezentace se podělí o svůj pohled na dané kategorie komunikace a insighty získané během diskuzí v porotě. Na příkladu nejzajímavějších oceněných kampaní budou ilustrovat nejnovější trendy a kreativní postupy.

 

Direct komunikace

Direct komunikaci zastupuje Dries de Wilde, kreativní ředitel jedné z nejúspěšnějších Belgických agentur Duval Guillaume, který se zatím podílel se na zisku celkem 17 lvů z Cannes. Právě jeho nápady stojí za slavným virálem Carlsbergu s motorkáři v kině.

A svoji oblibu narušování veřejného prostoru dokázal i při natočení tohoto PSA ambientu upozorňujícího na telefonickou linku radící rodičům s problémovými potomky. Dětským sbor v obchodní domě disponuje sice andělskými hlasy, ale také drsnými texty. Tento počin mimochodem získal v Cannes bronzového Lva v kategorii věnované virálnímu marketingu. 

 

Mobile

Kategorii Mobile představí Milton Elias, Head of Mobile & Tech Futures, OMD UK, který byl časopisem The Drum opakovaně jmenován jedním z pěti nejvlivnější lidí v mobilním marketingu.

 

Cyber

Vizi pro digitální řešení představí Kelsie Van Deman, Head of Interactive Production z věhlasné agentury Wieden & Kennedy Amsterdam. V ní se podílí na kampaních pro značky jako Booking.com, Corona nebo Desperados. U reklamy Desperada si proklikněte ve závěrečný odkaz ve videu. Uvidíte, jak interaktivní a barevná může být komunikace piva.

PR

S PR kategorií nás seznámí Hannes Kerstell, Senior Partner & Executive Media Director z agentury Prime – A Weber Shandwick Company ze Švédska. Tato agentura se v globálním žebříčku Contagious Pioneers 2016, nejodvážnějších a nejinovativnějších reklamních a komunikačních agentur na světě, umístila na osmém místě.

 

Promo & Activation

Jakob Stigler, Managing Director Nordics z Be On (součást AOL Platforms) má nezměrné zkušenosti v kategori proma a aktivace. Možná předvede na pódiu i provaz. Pokud ne sám, tak to za něj obstará Jean-Claude van Damm. Jacob Stigler se totiž mimo jiné podílel i na  legendární kampani „Epic Split“ pro Volvo Trucks.

 

René Jež z Lionhearted dodává: „Taková akce u nás ještě nikdy nebyla. Pokud to myslíte vážně s komunikací vašich značek, tak u toho „musíte být“. Vezměte svůj tým, klienta či agenturu a zažijte to společně. Pak se pusťte do vaší nové kampaně a vytvořte něco mimořádného.“

Tvořit můžete začít hned 12. ledna na navazujícím kreativním workshopu BriefFest. Workshop nabídne kreativcům a klientům osvojení si metod tvorby komunikačních konceptů pod vedením Yonathana Dominitze, mezinárodně uznávaného školitele a tvůrce kreativních nástrojů ze společnosti The Mindscapes. Jan Řehák z AdHackers dodává: „Ti klienti, kteří přijdou s reálným zadáním pro vlastní značky, budou tvořit komunikační koncepty v uzavřených týmech. Odnesou si použitelné návrhy konceptů.“

Více informací včetně podrobných životopisů vystupujících najdete na www.cannesinprague.cz.

Sdílejte tento článek:
Podobné články: