Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
17. 1. 2013 | Bednářová Daniela

Coworking zvyšuje produktivitu

Stává se pravidlem, že jsou lidé placeni za odvednou práci, nikoliv za čas, který nad plněním úkolů stráví. V naší technicky vyspělé době, kdy lze řadu úkolů splnit přes počítač, je pak v podstatě jedno, jestli sedíte u svého stolu na firemním ústředí, doma v kuchyni nebo u stolu v kanceláři, kterou sdílíte s dalšími lidmi, jež nemají s vaší firmou vůbec nic společného.
V prostředí coworkingu nehrozí izolace, snadno vznikají kontakty a spolupráce s ostatními, kteří pracují na stejném místě. Konzultace s lidmi mimo obor je na dosah ruky. A to se hodí všude, nejen v marketingu.

 

Sdílení pracovních prostor s dalšími lidmi je inspirativní a motivující a nemusí být vyhrazeno jen pro freelancery a soukromé podnikatele. Dokazují to i čísla z průzkumu časopisu Deskmag.
71 % dotázaných uvedlo, že poté, co začali pracovat ve společných prostorách, jejich kreativita vzrostla. A nejen ta. 50 % lidí v průzkumu uvedlo, že se zvýšil i standard jejich odvedené práce a více jak polovina uvedla, že se zlepšilo i jejich včasné dokončení projektů. Coworkingová místa jsou také specifická svým časovým neomezením, většina lidí v nich dává přednost práci mimo klasické pracovní hodiny. Ve wordcloudu se můžete podívat, jaká jsou podle studie nejčastější slova spojovaná s coworkingem.

Coworkingová centra využívají nejen freelanceři a startupy, ale i větší firmy, které se rozhodly expandovat do nových oblastí a potřebují se v místě nejdříve aklimatizovat. Coworkingové prostory jsou povětšinou omezeny na kancelářské prostory s technickým zázemím, konferenční místností a třeba i kavárnou. Ale za mořem se vyvíjí i jinak vybavené coworkingové prostory. V americkém Austinu budou mít pracovníci k dispozici laboratoř s vybavením v hodnotě kolem 1, 5 milionu dolarů se zaměřením na zdravotnictví, pokročilé informační technologie a výrobu čisté energie.

Zdroje: www.fastcompany.com, www.deskmag.com

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: