Coca-Cola se stala sponzorem fiktivní hvězdy ze hry FIFA 18

25. 9. 2017 | Kristýna Vozková
Coca-Cole už jeden svět nestačí. V rámci sponzoringu se zaměřila na fiktivní hvězdu virtuálního světa fotbalisty FIFA 18, Alexe Huntera.

Coca-Cola sponzoruje sportovní hvězdy už pěknou řádku let. Letos se ale rozhodla, že už jí skuteční sportovci nestačí, a podepsala smlouvu s fiktivní postavou z videohry. Společnost EA vypouští 29. září do světa novou verzi hry FIFA 18 pro Playstation 4 a právě její hvězda Alex Hunter se stala tváří světoznámé značky sycených nápojů. Hunter podepsal kontrakt poté, co se stal úspěšným hráčem týmu LA Galaxy, a zahrál si v novém spotu Coca-Coly.

Spolupráce mezi Coca-Colou a EA trvá už více než 20 let a nejnovější kampaň vznikala za spolupráce agentur Anomaly, Mercado McCann a Havas.

Jedná se o úplně nový způsob využívání obsahu a celkově přístupu k reklamě,” řekl lban Dechelotte, který ve společnosti Coca-Cola zastává pozici senior entertainment marketing manager. „Tohle je zcela nový svět.”

Podle Dechelotta se společnost spolu s EA snaží o to, aby toto virtuální sponzorství fungovalo ve všech aspektech stejně, jako v případě skutečného hráče z masa a kostí. Snaží se tak rozmazat ostře vytyčené hranice mezi virtuálním a skutečným světem.

V nově vzniklé reklamě kampaně se fotbalová hvězda Hunter dělí o plechovku Coly se svým malým fanouškem.  

Dechelotte uvedl, že je reklama poctou kampani s hvězdou Pittsburgh Steelers Joe Greenem, která měla premiéru roku 1979 a byla vysílána během Super Bowlu v roce 1980. V současné době má tato reklama více než 3,6 milionu zhlédnutí na YouTube. V původní verzi staré 38 let nabízí chlapec Colu Joe Greenovi, přezdívanému „Mean” Joe, v nové se o ni dělí chlapec s Hunterem.

Reklamu vypustila Coca-Cola na své sociální sítě 21.9. a zároveň začala s distribucí limitované edice plechovek s podobiznou Huntera v řetězcích 7-Eleven a Walmart ve Spojených státech, Kanadě a Mexiku. Pod víčkem každé plechovky je umístěný kód, který může uživatel vložit do FIFA 18 a získá tak přístup ke stažení speciálního obsahu, který mu má pomoci během hry. V červnu EA dokonce vytvořila na Twitteru Alexovi účet @MrAlexHunter, který nyní sleduje 49 tisíc lidí. V pondělí na něj Coca-Cola umístila teaser na reklamní kampaň. 

Coca-Cola se zkrátka snaží své fanoušky zapojovat napříč světy. Snad jejich nová snaha najde uznání nejen mezi hráči FIFA 18.

Zdroje: digiday.com

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: