Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
3. 2. 2016 | redakce

Cílem Rohlik.cz je zaručit do konce roku dostupnost služeb ve všech městech nad 30 tisíc obyvatel



První celý rok má za sebou online supermarket Rohlik.cz. Služba, která odstartovala v září 2014, dokázala za rok 2015 přesáhnout obrat 300 mil. korun. V letošním roce chce Rohlik.cz utržit kolem 750 mil. Kč v Praze a Brně a dalších 500 mil. Kč v nových lokalitách. Celkem tak cílí na obrat přes 1,2 mld. Kč. V expanzi má supermarketu pomoci také lednových 50 mil. Kč od investorů.

Online supermarket, který působí v Praze a od července 2015 také v Brně, se chce během letoška rozšířit na velkou část území ČR.

Na jaře by obchod měl své služby nabídnout v dalších velkých českých městech, ve hře je např. Plzeň nebo Hradec Králové s Pardubicemi. „Následovat by měla další města, a to včetně těch menších," říká Tomáš Čupr, spoluzakladatel Rohlik.cz. „Podrobnosti expanze do velké části Česka zatím nechceme prozrazovat. Můžeme ale říct, že cílem ke konci roku 2016 je možnost nakoupit na Rohlik.cz ve všech městech nad 30 000 obyvatel," dodává Tomáš Čupr.

Během podzimu 2015 přešel Rohlik.cz na vlastní logistiku. V Praze tak nákupy doručuje bezmála 50 aut s logem obchodu a ještě v únoru Rohlik.cz plánuje přidat dalších dvacet.

„Letos nás čekají další velké výdaje za logistiku. Před Vánoci jsme v rekordní den dokázali z pražského skladu expedovat kolem 50 000 ks zboží a letos by toto číslo mělo vzrůst až na 200 000 ks za jediný den. Pomůže v tom i lednová investice 50 mil. korun, kterým dali investoři Rohlíku jasně najevo, že věří v obrovský potenciál celého projektu," říká Tomáš Čupr.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: