Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
10. 1. 2017 | Zuzana Horáková

Chytré nejsou už jen telefony. Na scénu přichází inteligentní hřeben

Vyřeší se už konečně otázka zničených vlasů? Díky spolupráci mezi společností L´Oréal a distributorem elektroniky Withings vznikla inovativní novinka: chytrý kartáč na vlasy Kérastase Hair Coach. Tento hřeben reprezentující prémiovou značkou L´Oréalu, Kérastase, je propojen s mobilní aplikací, která vyhodnocuje nasbíraná data a pomůže uživatelovi s péčí o vlasy.

Kérastase Hair Coach hřeben byl představen  minulý týden na veletrhu Consumer Electronic Show v Las Vegas, jako světově první inteligentní kartáč na světě, který umožňuje sledovat vaše vlasy, vyhodnocovat skrz mobilní aplikaci jejich stav a následně vám poradit, jak se o ně starat. ,,Tento hřeben nám umožní komunikovat přímo s našimi zákazníky a pracovat na personalizovaném marketingu. Jsme přesvědčeni, že bude statisíce zájemců, kteří si ho koupí,” říká Vincent Nida, generální manažer Kérastase.

 

Mezi umělými štětinami na hřebenu je vložen malý mikrofon, který detekuje zvuk, jenž je vydáván třením štětin s vašimi vlasy. Speciální aplikace vyhodnotí nahraný zvuk a oznámí vám, zda máte vlasy suché či mastné. Na hřebenu jsou i malé senzory vodivosti. To znamená, že hřeben může ,,říct”, zda jsou vlasy mokré, či nikoli.

Rukojeť kartáče má speciální nástroje jako akcelerometr, který vyhodnocuje, jak rychle si česáte vlasy
a gyroskop, který vám zas na oplátku oznámí, jak silně si vlasy česáte. Nejen že má rukojeť speciální nástroje, ale i lehce vibruje. Opět je to spojeno s rychlostí česání. Pokud je to moc rychlé, dostanete do ruky jemný bzukot, který varuje před nadměrným kartáčováním.

 

 

Všechna zaznamenaná data o vašich vlasech jsou posílána přes Bluetooth nebo Wi-Fi do speciální aplikace ve vašem mobilním zařízení. Ta vám poradí, jak se správně starat o vlasy a nabídne vám ,,prokliknutí” k doporučeným vlasovým přípravkům.

Kérastase Hair Coach hřeben bude k dispozici v polovině roku 2017 . Cena není ještě určena, ale mohla by prý dosahovat téměř 200 dolarů.

Zdroj: Loreal.com

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: