Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
10. 11. 2016 |

Chystá Burberry ke svému 160. výročí velkofilm?

Záběr z videa

Jednou z prvních módních značek, která zveřejnila svůj vánoční spot, je Burberry. A rovnou nasadila poměrně vysokou laťku. V krátkém videu nenajdete žádné vánoční kýče, koledy ani jednotlivé kousky oblečení s cenovkami. Ale naopak sofistikovaný děj, skvělé zpracování a hvězdné obsazení. Jako v Holylwoodu. Skoro jako by to byl trailer k chystanému velkofilmu?

Není. Značka Burberry ke svému 160. výročí založení jen skvěle využila formu trailerů a ve vánočním videu s názvem ‚‚The Tale of Thomas Burberry‘‘ vypráví životní příběh svého zakladatele Thomase Burberryho.

Hlavní dějovou linii tvoří výběr vhodné látky pro ošacení výpravy na Antarktidu vedenou Ernestem Shackletonem. Ten si sám v textilních fabrikách vybírá vhodnou nepromokavou látku. A najde ji u mladičkého Thomase Burberryho. Ten už jako učedník rád experimentuje s materiály, a tak se mu povede vytvořit materiál, který nepropouští vodu – kaftan. Tím startuje Burberryho hvězdná kariéra. Po Shackletonově týmu obléká půl milionu vojáků do nepromokavých kabátů, první pilotku letící z Anglie do jihoafrického Kapského města (do které se zamiluje) a mnoho dalších důležitých postav 20. století. V tomto krátkém filmu nechybí momenty lásky, zrady, výčitek a útěku. Letmé scény děj však jen naznačují,. Chybí ale nějaký vysvětlující konec. Proto video působí jako trailer na snímek, na který byste rádi zašli do kina.

Profesionální zpracování má na svědomí režisér a držitel Oscara Asif Kapadia. Značce se pro tentokrát propůjčily hollywoodské hvězdy Sienna Miller, Lily James nebo Domhnall Gleeson. To videu přidává na kvalitě i důvěryhodnosti. Výkonný ředitel společnosti Burberry Christopher Bailey k videu uvedl: Příběh a vize Thomase Burberryho jsou stále základním kamenem toho, co dnes v Burberry děláme.“

Mnohé diváky na první pohled užití formy traileru může zmást, protože se tento krátký film úspěšně tváří jako příslib toho celovečerního. Na internetu se dokonce objevily stovky dotazů, kdy nový film bude uveden do kin. Do filmového průmyslu se značka Burberry ale ještě nedostala. I když kdo ví, třeba příští Vánoce budeme mít v kinech velkofilm o tomto průkopníkovi nepromokavých kabátů.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: