Česko má svého Šéfika internetu

15. 7. 2016 | Petr Michl
Superstar je pro staré. Platí to minimálně z pohledu mnoha teenagerů. V talentové soutěži Šéfik internetu soutěžili autoři 1 500 videí. Vítězem jsou tvůrci z kanálu EmperKingVision.

Superstar je pro staré. Platí to minimálně z pohledu mnoha teenagerů, kteří nespoléhají na televizní programy a jako hlavní zdroj zábavy berou youtubery. Právě pro ně byla uspořádána ve spolupráci s televizí Prima Cool a Milkou talentová soutěž Šéfik internetu, která vyvrcholila o víkendu. Jejím odborným garantem byl nejpopulárnější český streamer Fatty Pillow.

Zkoumaným talentem byla schopnost natočit zábavné video. Po přihlášení se do soutěže přes microsite www.sefikinternetu.cz ho účastníci museli vytvořit do pouhé jedné hodiny. Testamentem toho, jak je video tvorba pro mladé přirozená pak je, kolik na takto náročnou podmínku přistoupilo lidí. Celkově se sešlo na 1 500 videí.

Finále rozhodly až speciální disciplíny

V průběhu 22dílné soutěže Šéfík Internetu vysílané na Prima Cool postupně vykrystalizovala finálová trojice nejlepších – Edyn, Bára Votíková a EmperKingVision. Videa dvou posledně jmenovaných najdete níže.

 

Vyhrát však mohl jen jeden.  Rozhodnout musel až finálový večer a celá řada netradičních disciplín. Za všechny zmiňme hereckou improvizaci. Téma? „Jemnost najdeš uvnitř“.

Bára Votíková a EmperKingVision ji našli o něco více než Edyn a tak je čekal poslední souboj, ze kterého nakonec vyšla vítězně trojice Emperorů. „S YouTubery spolupracujeme už delší dobu, proto nás velmi těší, že se díky soutěži podařilo objevit nové a talentované tvůrce videí. Budeme jednat s těmi nejlepšími, které bychom rádi zapojili do nadcházejících kampaní,“ nastínila možnou budoucnost finalistů Kristina Mikulová, brand manažerka Milky. 

Kromě slávy vítězové získali také akční kameru GoPro Hero 4 a velký koš plný čokolády Milka. Mají možnost natočit vlastní video s Ondrou Sokolem, vystoupit na festivalu In-Joy a také podepsat exkluzivní smlouvu v hodnotě 100 tisíc korun se společností The Hive. Ta v ČR a SR zastupuje YouTubery a další talentované tvůrce on-line obsahu.

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: