České firmy utrácí za reklamní předměty bez rozmyslu

3. 11. 2015 | redakce
Každoročně české firmy investují do 3D reklamy stovky milionů korun. Značné množství firem dělá však při výběru propagačních předmětů školácké chyby.



Každoročně české firmy investují do 3D reklamy stovky milionů korun. Ačkoliv propagační produkty patří mezi jeden z nejefektivnějších způsobů podpory prodeje, značné množství firem dělá při jejich výběru školácké chyby. 

Podstatná část peněz, kterou společnosti věnují na nákup reklamních dárků, bývá neúčelně vynaložena na neužitečné produkty, které spotřebitel okamžitě hází do koše. V lepším případě pak hromada firemních výrobků s logem končí hluboko na dně šuplíku. Kde je chyba?. „Zásadním problémem je absence plánování potřeby reklamních předmětů v delším časovém horizontu a realizace nákupů na poslední chvíli. Firmy, které řeší nákupy v časovém presu, zpravidla přistupují k výběru zdánlivě levných a neužitečných propagačních dárků, které mají prakticky nulový efekt,“ říká Miroslav Semerád, majitel společnosti Silic Média, specializujícíse na zakázkovou výrobu a distribuci reklamních předmětů. „Navíc, při nákupu na poslední chvíli firmy riskují, že jim dodavatel nedodá zboží včas a v požadované kvalitě a v konečném důsledku za reklamní předměty utratí až dvakrát více,“ dodává,

Dá se při nákupu reklamních předmětů ušetřit?

Rozhodně ano, ušetřit se dá vždy a všude. Jde jen o to, šetřit na správném místě. Pokud vám jde o efektivní vynaložení peněžních prostředků, pak se určitě nevyplatí šetřit na kvalitě. Důležitý je výběr a plánování dostatečně dlouho dopředu. Pojďme si to ukázat na konkrétním příkladu.

 

Názorná ukázka dokládá, že dlouhodobým plánováním potřeby propagačních dárků lze ušetřit značné sumy peněz, řádově desítky až stovky tisíc korun. Ušetřit se dá ale i dalšími způsoby.

  • Doporučujeme využívat možnosti uskladnění reklamních předmětů přímo u dodavatele, nebo redistribuci výrobků od dodavatele přímo na vaše pobočky.

  • Určitě nezapomínejte využívat také dalších možností, jako je náhradní plnění či odpočet nákladů na reklamní předměty od základu daně. U náhradního plnění můžete ušetřit až 30 %.

Výběru reklamních dárků je třeba věnovat dostatek času a nakupovat pouze u ověřených dodavatelů. Jistotou jsou specializované dárkové agentury, které se zabývají distribucí i zakázkovou výrobou 3D reklamy. Navíc, pokud si nevíte rady s výběrem, profesionální a zkušený výrobce vám rád poradí. Například výše zmiňovaná společnost Silic Média, která patří mezi přední specialisty na reklamní předměty, pomáhá firmám vytvářet kreativní a zároveň efektivní řešení s ohledem na cílovou skupinu a finanční omezení firmy.  Na nedávno spuštěném portálu eshop.silicmedia.cz , nyní nabízí nejširší výběr reklamních předmětů na českém trhu. Pokud chcete ještě letos obdarovat své obchodní partnery, zaměstnance či klienty jakýmikoliv reklamními dárky, měli byste si pospíšit a začít objednávat, dokud je ještě čas.

Sponzorovaný článek

Štítky dokumentu: Marketingové nástroje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: