Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
23. 6. 2016 | Kateřina Tauchenová

Cannes Lions 2016: Google získal cenu za chytrou bundu

Další kategorie canneského festivalu už zná svého vítěze. Zlatého lva v kategorii Product Design si odnesla společnost Google, konkrétně londýnská pobočka jejích Creative Labs (Kreativní laboratoře). Prestižní ocenění jí přinesla spolupráce s oděvní značkou Levi´s, spolu se kterou vyvinula speciální džínovou bundu s názvem Jacquard. Ta umožňuje prostřednictvím dotykové manžety  a vodivého vlákna k propojení uživatelů s jejich telefony se systémem Android.

 

Po poklepání na lem rukávu bundy má její majitel přístup k informacím a funkcím svého telefonu. Například při jízdě na kole může takto přijímat nebo odmítat příchozí hovory, měnit hudbu v playlistu nebo zjistit očekávaný čas příjezdu do různých destinací, které mu automatický hlas telefonu sdělí do sluchátek. Díky tomuto systému nemusí z kola slézt a vyhne se riziku pádu v důsledku nepozornosti při jízdě s telefonem v ruce.

„Když jsme tohle řešení viděli, napadlo nás tolik možností, k čemu by se dal takový mechanismus v budoucnu využít a kolik různých každodenních problémů by lidem mohl ušetřit,“ uvedla pro server Adweek předsedkyně poroty v kategorii Product Design Amina Horozic. „Mám pocit, že taková technologie nám může pomoci zlepšit svět, ve kterém žijeme, a udělat ho bezpečnější. Není to jen skvělý technologický vynález. Je to budoucnost,“ dodala.

Bunda je prvním krokem na cestě k vytvoření wearables, které dokáží komunikovat přímo s cloudem – v budoucnu by tedy nemělo být vůbec nutné mít u sebe mobilní telefon. „V budoucnu by každý kousek oblečení mohl disponovat touto technologií, kterou bude moci využívat i pro ovládání dalších aplikací v operačním systému Android. Mohli bychom tak vytvořit chytré oblečení pro atlety, podnikatele a mnoho dalších,“ uvedl před nedávnem šéf technického programu v Googlu Ivan Poupyrev pro server The Verge.

Po roce vývoje a testování bude na podzim tohoto roku uvedena beta verze bundy. Masovější uvedení na trh je pak plánováno na rok 2017.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: