Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
1. 3. 2016 | Petr Michl

Burger King dodal výsměšné reklamě od McDonald's svůj vlastní konec



V pátek jsme psali o billboardu McDonald's, který vyrostl uprostřed Francie, aby si udělal legraci z konkurence — konkrétně, aby upozornil víc než 10 metrů vysokým výčtem navigačních pokynů na fakt, že zatímco jeho drive-thru pobočky jsou rozeseté po celé Francii a od daného billboardu je jedna vzdálená pouhých 5 kilometrů, k nejbližšímu Burger Kingu to je kilometrů 258.

K naší radosti si nenechal Burger King nechtěnou reklamu líbit a přispěchal s odpovědí v podobě videa, v kterém sympatický pár v autě zareaguje na nabídku od McDonald's, ale činí tak spíše z nouze. Má před sebou totiž dlouhou cestu. Hádejte kam...

Samotný fakt převahy počtu více než tisícovky poboček McDonald‘s jde těžko zamluvit. Burger King ovšem chytře stáčí debatu od dostupnosti k exkluzivitě. Ukazuje své loajální zákazníky, co si pro Whopper zajedou klidně čtvrt tisíce kilometrů. Je nepodstatné, kolik takových lidí ve skutečnosti existuje. Reklamní špílec byl strýčkovi Ronaldovi elegantně vrácen. Možná to znamená klid zbraní, možná Francii čeká válka burgerů.

Původní billboard v plném rozlišení si prohlédněte v článku McDonald's trollí Burger King nebetyčným billboardem

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: