Budoucnost sdílení na sociálních sítích

17. 2. 2012 | Bednářová Daniela
Výzkum o tom, co sdílíme, co budeme sdílet a jak nás přimět sdílet.

Uživatelé sociálních sítí začínají být unaveni z věčného sdílení. Ale to neznamená, že by s tím jen tak přestali. Nová studie společnosti Beyond analyzuje chování uživatelů ohledně sdílení na sociálních sítích Facebook, Twitter a Google+ a troufla si udělat i několik předpovědí do budoucna.

Výzkum je založen na odpovědích 2 000 uživatelů sociálních sítí z Ameriky a Británie. Většina z dotazovaných uvedla za svoji hlavní sociální síť Facebook, ⅔ z nich jej dokonce navštěvují několikrát denně.

 

Jednou z předpovědí společnosti Beyond je, že dojde k poklesu v aktivitě sdílení u uživatelů Facebooku. Ale na druhou stranu se zvýší jejich frekvence návštěv. Společnosti tak budou mít více možností je oslovit a pokud budou dostatečně vynalézavé, můžou je i přimět ke sdílení. Výzkum ukázal, že 60 % dotazovaných je ochotno sdílet akci nějaké značky, pokud se jedná o slevu nebo soutěž. Tudy prý povede cesta i v budoucnu.

 

Podle předchozího výzkumu společnosti Beyond je aktivních sdílečů obsahu asi jen 20 %. Ale i když není tolik těch, co aktivně sdílí sami, 67 % z uživatelů sociálních sítí věnuje pozornost tomu, co sdílejí ostatní - poslechnou si sdílenou písničku, přečtou nasdílený článek nebo si přidají na profil aplikaci.

 

A co budou v budoucnu lidé na sociálních sítích sdílet? Podle výzkumu to budou hlavně informace o tom, čeho dosáhli v osobním životě nebo co se během dne událo. Na dalších místě jsou (a dále asi budou) cestovatelské plány.

Zdroje: www.mashable.com, www.bynd.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: