Brand Management přiváží světovou jedničku v oblasti budování a řízení značek

27. 8. 2015 | redakce

Premiéra konference Brand Management, konaná 23. září 2015 ve Slovanském domě v Praze, přivítá Jima Stengela, vizionáře a marketingového guru, který působil řadu let jako globální marketingový ředitel Procter & Gamble, jedné z nejobdivovanějších společností v oblasti brand buildingu na světě. Celodenní program se zaměří na diskusi o tom, zda je značka velkým cílem a filozofií definující strategii firmy či „jen" cestou a nástrojem, jak naplnit dílčí úkoly.

Proč značky?

O značkách se říká, že jsou stavebním kamenem firemní strategie i marketingu. Řada analýz ukazuje, že za silnou značku si zákazníci rádi připlatí a jsou jí věrní. Tak proč se v řadě firem péče a rozvíjení značky omezilo na starost o grafický symbol? Jak čelit vytrácení tržní hodnoty a naopak, jak pozvednout nositele hodnoty, jimiž značky od pradávna byly?  A proč do rozvoje značky vůbec investovat? Nejen na tyto otázky se zaměří celodenní program konference, který účastníky provede od aktuálních trendů, přes konkrétní případy úspěšných tuzemských i globálních značek až k interaktivním diskusím o řízení značek v různých fázích jejich vývoje.

 

Hlavní hvězdou Jim Stengel

Účastníci konference se mohou těšit zejména na Jima Stengela. Ten má za sebou 25 let mezinárodní kariéry ve společnosti Procter & Gamble, kterou završil na pozici globálního marketingového ředitele. V této pozici měl pod kontrolou reklamní rozpočet ve výši 7 miliard dolarů a organizačně zodpovídal za téměř 7 tisíc spolupracovníků. Během svého působení ve vrcholové globální roli zásadním způsobem pozvedl marketingovou kulturu firmy a přispěl ke zdvojnásobení obratu a zásadnímu zvýšení ziskovosti koncernu. V unikátní prezentaci připravené na míru Brand Managementu se zaměří na jednání a návyky, které pomáhají značkám vítězit. 

 

Jak prosadit velké značky na lokálních trzích?

Ještě před vystoupením Jima Stengela si budou moci návštěvníci konference vyslechnout rady zástupců skutečně velkých značek. I ty musí o své postavení na lokálních trzích bojovat. O tom, jak rozvíjet mezinárodní značku na českém mediálním trhu, bude vyprávět šéredaktor časopisu Forbes, Petr Šimůnek. Více o lokalizaci globální značky řekne Country Managing Director, ABB Česká republika, Hannu Kasi.

 

Příběhy úspěšných českých značek

Také jste si hráli v mládí s oranžovou plastovou Tatrou? Pokud ano, byli jste součástí příběhu této tradiční značky. Ta ovšem pro svůj úspěch musí bodovat i na řadě zahraničních trhů. Dosvědčí to na místě vedoucí marketingu, Tatra Trucks, Jiří Kašpárek.

O vývoji české retro značky ve velkého lokálního limonádového hráče bude mluvit Janis Samaras, generální ředitel Kofoly, společnosti, jež nedávno vykročila do světa fast foodových restaurací, ale nebála se již dříve přijít na trh ani s prémiovými džusy UGO.

Další globálně úspěšnou značkou je Preciosa Lighting. Společnot, která vytváří luxusní řešení osvětlení po celém světě. Dělá tak čest českému sklu i jinak než prodáváním sad sklenic turistům. Vedoucí marketingu a komunikace, Jindra Vejvodová, ovšem ukáže, že dostat se k realizacím interiérů velkých hotelů a nákladných developerských projektů vyžaduje úplně jiný typ marketingu.

Jeden ze zakladatelů ZOOT Ladislav Trpák pak přiblíží, co to znamená být průkopníkem v prodeji online módy. Nemálo značek (včetně Slevomatu) tvrdí, že s množstvím vratek a povahou českých zákazníků nelze být v tomto segmentu ziskový. ZOOTu se přesto daří. Mimo jiné díky tomu, že skvěle zvládá komunikaci pře sociální média a nešetří ani na setkávání se zákazníky naživo nebo na vlastním časopise.

Na Brand Managementu by neměl chybět nikdo, kdo má vliv na strategické směřování značek či firem, značky ho baví a hledá nové cesty jak je vést, rozvíjet a zvyšovat jejich hodnotu.

Kdy: 23. 9. 2015
Kde: Slovanský dům
Prohlédněte si kompletní program a zjistěte více informacína www.brandevent.cz.

Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články: