Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
2. 5. 2016 | redakce

Blíží se deváté E-commerce forum. Tradiční konference nese podtitul Eshopy na rozcestí

 

Konference E-commerce forum se vypracovala v uznávanou a oblíbenou akci nejen mezi majiteli a provozovateli e-shopů, ale i mezi zájemci z marketingu, logistiky, financí a řady dalších oblastí. Letos se představí již podeváté a pořadatelé připravili pestrý program.

Konference se po dvou letech vrací do příjemných prostorů hotelu Atlantis, který se nachází v Rozdrojovicích na okraji Brna, v těsné blízkosti Brněnské přehrady. „Tradiční konferenci jsme chtěli dále rozšířit, a proto naše koncepce dává velký prostor k networkingu. Účastníci budou letos mít větší výběr přednášek a workshopů, stejně jako řadu příležitostí k setkávání a diskusím,” přibližuje výkonný ředitel pořádající asociace ADMEZ Tomáš Hájek.

Na své si přijdou jak manažeři či majitelé eshopů, tak marketéři a všichni ostatní, kteří se pohybují v oblasti e-commerce. Konference se uskuteční ve čtvrtek a pátek 9. a 10. 6. 2016. Bude opět tvořena společným blokem přednášek a poté čtyřmi paralelními sekcemi workshopů nebo prezentací, ze kterých si každý účastník bude moci vybrat ty, které ho nejvíce zajímají.

Mezi řečníky se objeví řada zajímavých jmen. Radomír Vychodil (Alza.cz) se například pokusí v posluchačích vzbudit pochybnosti o zažitých způsobech online kampaní a Tomáš Jindříšek (DARK SIDE) pohovoří o důležitosti značky v e-commerce, ale také o nebezpečí její přehnané podpory. Martin Šauer (Balíkobot) poradí, jak při expedici balíků eshopu ušetřit třetinu ceny.


Celkem na konferenci vystoupí přes 25 řečníků či vedoucích workshopů. Rozeberou do detailu různá témata týkající se online byznysu:

    • affiliate marketing (Vladan Hejnic, VIVnetworks);
    • kreativita (Jan Havlíček, DARK SIDE);
    • e-mailing (Nhung Nguyen, Sazka);
    • věrnostní programy (Radek Hrachovec);
    • tvorbu obsahu (Marek Mencl, Pábení.cz);
    • logistika (Ondřej Vaňha, DPD);
    • pronikání na zahraniční trhy (Ondřej Klega, Acomware) a další.


Samozřejmostí bude dostatek dobrého jídla a pití a na závěr prvního dne afterparty s vínem a cimbálovou muzikou, kde bude velký prostor pro individuální diskuze.

„I pro letošní rok jsme chtěli konferenci něčím ozvláštnit. V rámci programu proběhne panelová diskuze na téma Péče o zákazníka e-shopu,” doplňuje program konference Tomáš Jindříšek, Managing Director pořádající agentury DARK SIDE.

Pořadateli konferenci jsou ADMEZ, DARK SIDE a NetDirect, generálním partnerem akce je specialista na internetový marketing společnost SUN Marketing.

Pokud se zaregistrujete do 25. 5. 2016, je cena vstupenky 3900 Kč bez DPH. Od 26. 5. 2016 pak činí cena registrace 4900 Kč bez DPH.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: