Barbie drží krok s dobou - dává svůj dům na prodej a pořizuje si technologické vychytávky

12. 3. 2013 | BeDa
Barbie prodává svůj dům v Malibu na skutečné realitní stránce, na Facebooku má přes 7 milionů fanoušků a do vlastní kavárny může přijít ve svítících šatech.

Panenka Barbie - nedostižný plastový vzor krásy a základní kámen většiny holčičích pokojíčků. Nové milénium se nevyhnulo ani jí a dostala tak spoustu moderních vychytávek jako jsou blikající minišaty. Nyní dokonce prodává na internetu svůj dům snů na pláži v Malibu.

 

Prodej domu probíhá přes stránku Trulia, která se zaměřuje na obchodování s nemovitostmi (i pro klientelu z řad celebrit). Barbie má i svého realitního agenta a ten dokonce ani není z plastu jako majitelka nemovitosti. Dům je na stránkách Trulia prezentovaný podobným stylem jako jiné domy. Fotogalerie, popis vybavení a dokonce i požadovaná suma. Jedním z rozdílů u stránek s tímto růžovým domem je to, že je na nich umístěn i baner odkazujjící na Facebook na sledování příběhu o Barbie a jejim stěhování. Kampaň probíhá i na Twitteru a webových stránkách Barbie.com a chystá se i tištěná reklama.

 

Jedná se o chytrou propagační akci, která má přilákat pozornost k tomu, že se na léto chystá nová edice doplňků pro panenku Barbie. Už v roce 2012 začala společnost Mattel, která panenku vyrábí, vysílat na YouTube seriál o jejím životě v domě v Malibu. Takto se s ním rozloučila a nyní vyráží cestovat po světě a otevírá výrobci možnost postavit jí nové domky, které si mohou dívenky přát k narozeninám.

 

Barbie si drží svůj post na vrcholu žebříčků nejoblíbenějších hraček i tím, že jde neustále s dobou. Podle potřeby měnila zaměstnání, oblečení i celkový vzhled. Nyní se dala na techniku. Na veletrhu hraček v New Yorku představila firma Mattel speciální minišaty, které pracují s dotykovou technologií a LED světýlky reagujícími na hudbu a různé zvuky. Vzory, které se na šatech objeví, si mohou děti navrhnout samy, nebo zvolit již z nastavneých možností jako jsou srdíčka a hvězdičky.

 

Další specialitou je i digitální zrcadlo, na kterém si děti mohou vyzkoušet líčení i bez toho aby se ve skutečnosti patlaly rtěnkou, řasenkou či tvářenkou. Tato hračka ale počítá s tím, že dítě má k dispozici tablet.

A ani to není všechno. Na Taiwanu otevřeli i první Barbie kavárnu. Panenky Barbie prostě drží krok s moderní dobou a dokazuje to i 7 milionů fanoušků na Facebooku.

 

Zdroje: www.brandchannel.com, www.trulia.com, www.starcount.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: