Balení chipsů Tostitos rozpozná, že jste pili, a zavolá vám taxíka

30. 1. 2017 | Petr Michl
Největší milník Internet of Things? Pytlík chipsů, co pozná, že jste to přepískli s pitím, a pomůže vám objednat Uber.

 

Sledování sportovních utkání je s pojídáním chipsů — stejně jako s pitím piva — neodmyslitelně spojeno. Obzvláště to pak platí při rychle se blížícím svátku reklamy a amerického fotbalu, Super Bowlu. Značka tortilla chipsů Tostitos náležící společnosti Frito-Lay's se to snaží využít uvedením extrémně chytrého balení svého produktu: dokáže zjistit, jestli jste opilí a pomůže vám případně i k jednoduššímu zavolání Uberu.

Speciální pytlík vyrobený společností Goodby Silverstein & Partners je vybaven senzorem schopným zachytit stopy alkoholu v dechu člověka. Pokud se tak stane, senzor zčervená a na obalu chipsů se vytvoří varovný symbol volantu, zpráva ve smyslu Neřiď opilý" a navíc i promo kód se slevou 10 dolarů na jízdu Uberem.

Aby nebylo technologické vyspělosti málo, stačí jen přiložit telefon k obalu vybaveném také technologii NFC, aby byl Uber skutečně přivolán.

Pro fotbalového fanouška je se sledováním zápasu spojeno mnoho emocí. Je snadné opít se více, než jste zamýšleli. V mnoha případech vás od řízení pod vlivem alkoholu zachrání kamarád, který vám to rozmluví. Až bude v onu neděli velký zápas, chceme, aby tím kamarádem byly (chipsy) Tostitos," uvedl v tiskové zprávě kreativní ředitel Goodby Silverstein & Partners,Roger Baran.

Jde samozřejmě o PR stunt, ovšem takový, jenž myslí své poslání vážně. Zázračných balení chipsů limitované edice Party Safe bude distribuováno na 25 tisíc. Při takovém čísle skutečně existuje šance, že alkoholové výpary identifikující chipsy skutečně uchrání od nebezpečné jízdy nemalé množství lidí.

Do iniciativ varujících proti řízení pod vlivem alkoholu se zapojují už léta automobilky. Je osvěžující, když zkusí tento přístup i značka reprezentující pochutinu, která je neodmyslitelným doplňkem při popíjení piva. Obzvláště pak při sledování Super Bowlu.

Tip redakce:

Není to poprvé, co se Uber zapojil do podobné akce. V ruském Jekatěrinburgu se spojil s podnikem Alibi Bar. Ten svým hostům předával při placení vizitky. Na nich připevněný testovací papírek stačilo olíznout a počkat si na to, jak se vybarví.  Pokud se zazelenal, věděli návštěvníci baru, že tentokrát by měli jet domů raději Uberem.

Zdroj: Adweek

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: