Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
19. 8. 2016 | redakce

Babel Camp počtvrté. Přesouvá se do Prahy a bude mezinárodnější



Již za měsíc se koná Babel Camp 2016: Jedno z nejzajímavějších středoevropských setkání všech profesionálů zabývajících se sociálními sítěmi. V sobotu 10. září se můžete těšit na 15 speakerů z ČR i zahraničí, workshopy, networking, burzu práce i večerní after party.

Babel Camp vznikl v roce 2013 s cílem propojit lidi, pro které je práce na sociálních sítích denní chléb. Nepotřebují slyšet, že „Facebook je super“ ani prodejní prezentace různých agentur. Cílem je také navázat užší vztahy v rámci regionu.

Zakladatel akce Adam Zbiejczuk říká o letošním ročníku:

 Jsme přesvědčeni, že s kolegy z Polska, Rakouska či Německa si máme co říct, můžeme se navzájem inspirovat a jejich zkušenosti jsou v zásadě přenosnější než okukování trendů z Kalifornie. Letos jsme chtěli udělat Babel Camp větší, lepší a mezinárodnější, a tak jsme se rozhodli přesunout jej po třech ročnících do Prahy. Fléda byla fajn – ale Jatka 78 slibují ještě zajímavější lokaci. V mnoha ostatních bodech budeme naopak pokračovat obdobně jako dosud. Single track konference o cca 15 vystupujících z řady zemí, vše v angličtině, workshopy, vynikající catering zdarma nebo pořádná after party."

 

Zajímaví speakeři

Máme již devět potvrzených řečníků, kteří se budou dotýkat tématu sociálních médií z mnoha různých úhlů.

Polle de Maagt je jedním z hlavních strůjců social media úspěchů aerolinek KLM. Bude vykládat na téma, které všichni dobře známe a přitom se o něm moc často nemluví: Jak prodat sociální sítě „dovnitř“ firmy či organizace, svým šéfům a jejich šéfům.

Mick Griffin byl profesionální hráč rugby, ale pak se přesunul do Polska a dnes působí na pozici Chief Revenue Officer v Brand24, kde se naučil jeden nebo dva triky v oblasti social sales a podařilo se mu firmu velmi solidně nakopnout. A o něco z toho se podělí i s vámi.

Pavlína Louženská patří k nejvýraznějším tvářím online marketingu v České republice. Se svou vášní pro módní časopisy, glittery a jednorožce mohla těžko najít lepší místo než ZOOT, největšího online prodejce módy u nás.

Eliška Vyhnánková patří mezi nejuznávanější nezávislé social media konzultanty a její školení doporučují stovky absolventů. Díky zkušenostem s mnoha středními a malými firmami se ve svém příspěvku soustředí na to, zda v době, kdy jsou v sociálních sítích stále větší rozpočty, mají malí šanci porazit ty velké.

Nathalie Chemayel představí na praktických příkladech, co znamená využívat metodu Human Centered Design v praxi správy profilů na sociálních sítích.

Tanya Quintieri se bude ve své prezentaci věnovat tématice lokalizace – globální stránky? Lokální obsah? V čem je rozdíl mezi překladem a lokalizací?

Třetí trojici speakerů začneme Raffaelem Heissem. I když má zkušenosti z jedné z největších rakouských PR agentur, ale v současné době se věnuje tématu politiky na sociálních sítích na akademické půdě, a to jako člen AdME Research Group na univerzitě ve Vídni.

Andreu Hurychovou znají všichni, kdo se u nás zajímají o YouTube. Působila v Googlu a stala se jednou z hlavních organizátorek Utuberingu, který ukázal sílu Youtuberů široké veřejnosti i všem markeťákům. Nyní žije olympiádou a právě o ní bude na Babel Campu řeč.

Kuba Kaliciński se bude věnovat zásadnímu tématu propojování sociálních sítí a offline prostředí. Můžete se těšit na hodně zajímavé příklady a predikci do budoucnosti.

 

Babel Camp ovšem přinese celkem 15 speakerů a nebudou chybět ani témata jako výkonnostní kampaně, využití botů, nové sociální sítě nebo datová analytika sociálních sítí.

 

Workshopy v PaperHubu

To vše se bude odehrávat v jedinečném prostoru Jatka 78, který je známý primárně jako divadelní – ale dá nám spoustu místa nejen pro přednášky, ale i pro zajímavý doprovodný program a možnost potkávat se.

Workshopy se budou konat v blízkém Paper Hubu – coworkingu, kde se za kávu platí v bitcoinech. Jedna řada workshopů bude tematická a připravíme ji ve spolupráci magazínem věnovaným Facebook marketingu Newsfeed.cz a novým projektem Newsfeed Akademie. Ta druhá bude produktová – domlouváme se totiž s tvůrci různých nástrojů, bez kterých si dnes již řada z nás práci na sociálních sítích neumí představit. Tady si je budete moci vyzkoušet a předvedou vám je samotní autoři.

 

Kdy: 10. září 2016

Kde: Jatka 78 a Paper Hub

Cena: Plná cena za 1 024 Kč a studenti za polovic

Prohlédněte si kompletní program a registrujte se na stránkách Babel Camp

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: