Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
10. 2. 2017 | Milada Zemanová

Apple představuje Jednu noc na zemi

Apple vydal novou kampaň outdoorových reklam s názvem „Shot on iPhone“ (vyfoceno na iPhone, pozn. redakce). Ta má poukázat na fakt, že low-light kamery na modelu iPhone 7 nabízí přitažlivější fotografie i za nízkého osvětlení.

Společnost Apple vyzvala své příznivce, aby se konkrétně 5. listopadu 2016 vyfotili po setmění. A ze snímků pořízených během jediné noci na 6 kontinentech vytvořil velkolepou koláž. Snímky zachycují nejrůznější kouty země: od ulice v Miláně přes Šangaj až po ledové jeskyně na Islandu.

Na sérii všech snímků se můžete podívat v krátkém noir videu níže.

Někteří fotografové podstoupili extrémní podmínky, aby mohli pořídit jedinečný snímek. Například fotograf z Chicaga Reuben Wu cestoval na Jávu, aby zachytil 130 aktivních vulkánů pomocí iPhonu připevněného k dronu. Ruairidh McGlynn cestoval celou noc na psím spřežení, aby zachytil arktickou krajinu.

Tato kampaň skvěle cílí na milleniály, kteří jsou často posedlí se zaznamenáváním každé své aktivity pomocí svého telefonu a současně často zůstávají vzhůru po setmění.

Jednotlivé fotografie jsou skutečně úchvatné, některé se objeví na billboardech ve 25 zemích světa. Na vybrané snímky se můžete podívat níže.

Zdroje: Adweek, Apple

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: