Albert zahajuje brandovou kampaň a rozšiřuje své aktivity obsahového marketingu na internetu

15. 1. 2018 | redakce
Nejen Albert magazín má nabídnout recepty v plném lesku. Albert spouští novou brandovou kampaň a recepty v ní budou hrát hlavní roli.

Albert magazín je dlouhodobě jedním z hlavních marketingových úspěchů jedné z největších značek mezi retailovými řetězci v Česku. Nová komunikace značky Albert přenáší to nejlepší z něj i do dalších kanálů. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin, inspirovat a ukázat zákazníkům ve svých více než 300 obchodech, že jídlo je radost. Nová brand kampaň s mottem „Stojí za to jíst lépe“  byla spuštěna 10. ledna v televizi, na internetu i sociálních sítích.

Hlavní roli v nové kampani značky Albert hraje jídlo, zdraví a inspirace. „Víme, že lidé dnes více přemýšlejí o tom, co jedí a jak výběr potravin přispívá k životnímu stylu,“ říká o pozadí kampaně Kateřina Harris, marketingová ředitelka řetězce Albert, a pokračuje: „Přejeme si, aby se díky Albertu zákazníci podívali na jídlo novýma očima a přišli na to, že existuje mnoho receptů, způsobů a kombinací, které mohou zkusit. A především chceme našim zákazníkům ukázat, že se toho nemusí bát, protože my jim v tom hodláme pomoci.“

Inspiraci najdou zákazníci v obchodech i letáku

Nová kampaň je obsahově i vizuálně založená na inspiraci pro hlavní jídla dne - snídani, oběd a večeři. Objeví se v televizi, na internetu i sociálních sítích. Televizní spoty jsou k vidění od 10. ledna a mají za cíl zákazníkům ukázat nový inspirativní směr, kterým chce Albert jít. Tyto imageové spoty jsou doplněné také o kratší variantu zaměřenou na nabídku konkrétních produktů tak, jak jsou lidé zvyklí.

„Zákazníkům chceme pomocí nových vizuálů s tématy ´Probuďte svou snídani´, ´Zkuste oběd jinak´ a ´Pozvěte inspiraci na večeři´ ukázat směr, který je bude bavit, samozřejmě také přímo ve všech našich obchodech,“ doplňuje Kateřina Harris. „Každý týden pak najdou inspiraci a nápady, co připravit z potravin z akčních nabídek, nově i v našem letáku,“ uzavírá.

Nový směr se promítne do všech aktivit

Komplexní kampaň připravil Albert ve spolupráci s agenturou VCCP Prague. Téma inspirace a zdraví se promítne do sezónních i věrnostních akcí v průběhu roku. V nové sběratelské kampani, která v obchodech Albert startuje 17. ledna, budou moci zákazníci získat s výraznou slevou sportovní lahve Contigo či originální ubrousky a kapsičky na svačiny.

 

Zdravému životnímu stylu se věnuje i první letošní číslo oblíbeného magazínu Albert v kuchyni, který mimo jiné představil soutěž pro zákazníky na Instagramu pod hastagem #albertzdrave.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: