To nejdůležitější z online světa zazní na Czech Internet Fóru

26. 9. 2018 | redakce
Na letošním CIFU se mimo jiné dozvíte z úst bratra a zároveň manažera Jirky Krále, Petra, jak se povedlo vybudovat jednu z nejslavnějších značek českého YouTube.

Konference Czech Internet Forum se letos opět zaměří na novinky a trendy v online marketingu. Mluvit se bude o nativní reklamě, byznysu na sociálních sítích, netradičních komunikačních kanálech, chatbotech i online streamování. Řeč bude i úspěšných českých projektech, např. o grafickém editoru Photopea, fenoménu Twitch.tv, pečovatelském startupu Cera nebo megaúspěšné kultovní hře Kingdom Come: Deliverance. Den plný online marketingu startuje 16. října v 9 hodin v Národním domě na Vinohradech.

Na co konkrétně se můžete těšit?

Sociální sítě využívá většina marketérů. Jak si ale efektivně podmanit všechny a nevyužívat stále dokola jen Facebook? Nejen o Instagramu a Pinterestu a jejich využití pro zvýšení návštěvnosti webu bude mluvit Jan Sladovník z MAFRA.

Uvažujete o využití chatbota? Jak na to, aby zákazníkům nejen pomáhal, ale aby je i bavil? Zkušenosti s chatbotem Andrejkou, která dostala dokonce už i pozvání na rande, prozradí Daniel Klíma z Queens.

Chceme velký zásah a nemáme na to moc peněz. Bannery jsou drahé, o PR článcích nemluvě. Tak co zkusit nějaký netradiční, nevyzkoušený kanál? Značka Sýr a Křup zvolila Musical.ly. a kampaň dosáhla skvělých výsledků z pohledu organického zásahu i angažovanosti uživatelů. Konkrétní čísla se dozvíte od Terezy Kučerové z Kindred Group.

V čem je nativní reklama unikátní? Jak s ní pracovat? K čemu je dobrá a v čem poráží klasické formáty? A jak ji správně vyhodnocovat? Na tyto otázky odpoví ve svém vystoupení zástupce průkopníka nativní reklamy R2B2 František Bauma.

Vsadili na Instagram. O tom, jak se vypořádat s tvorbou obsahu pro dvojí publikum (české a zahraniční) a jak se dostat na 50 tisíc sledujících, bude mluvit Jan Valenta, zakladatel Taste of Prague.

 

Na sociálních sítích jsme mohli sledovat, jak zkušení novináři opouštějí své židle v menších redakcích i velkých mediálních domech a spojují se v jednu redakci Nového deníku. Jak sestavují poličky a montují židle. A co dál? Jak se vlastně takový placený deník v dnešní době spouští? Proč mu tolik lidí věří? To přijde povědět ředitel Nového deníku Ján Simkanič. A prozradí i finální čísla crowdfundingu.

Jirka Král, jeden z nejsledovanějších českých youtuberů, se rozhodl definitivně skončit s natáčením videí. Jeho kanál přitom momentálně odebírá přes milion lidí. Jak se povedlo vybudovat jednu z nejslavnějších značek českého YouTube? A co stojí za jejím marketingovým úspěchem? To i mnohem víc se dozvíte v rozhovoru o závratné kariéře Jiřího Krále, kterou mu pomohl vytvořit jeho bratr Petr Král. Rozhovor povede šéfredaktor serveru Lupa.cz David Slížek.

Spotřebitelé požadují, aby se společnosti aktivněji snažily změnit náš svět k lepšímu. Jak by na tuto kulturní změnu měly firmy zareagovat a přeskupit své interní zdroje, aby vyhověly potřebám svých zákazníků i širší společnosti – a to lokálně i globálně? Kodi Foster, viceprezident pro datovou strategii ve firmě Viacom, na příkladu nedávno uzavřeného technologického partnerství se společností Stnd.by, v němž se technologie propojila s firemní rozvojem, ukáže, co může v rámci firemního rozvoje dokázat inovace spojená se snahou pomáhat ostatním.

Kdy: 16. října

Kde: Národní dům na Vinohradech

Prohlédněte si kompletní program

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: