PR stunt: Vysavače LG mají tak silný přítlak, že s nimi vylezete i mrakodrap

29. 5. 2016 | Petr Michl
Jak ilustrovat sílu vysavače? Vylezte s ním poháněnými přísavkami na mrakodrap.


Vysavače poháněné elektřinou v bateriích jsou skvělé v tom, že se vám při práci nikde nemotá šňůra a využijete je i daleko od zásuvky. Sousta lidí ale nevěří jejich výkonu. Značka LG se rozhodla ukázat, že tak činí zbytečně, odvážným kouskem: vylezením po stěně mrakodrapu až na vrchol právě s pomocí síly vysavače.

S tímto nelehkým úkolem jim pomohla profesionální extrémní lezkyně Sierra Blair-Coyle. Místo na skálu ale tentokrát šplhala po skleněné stěně mrakodrapu v hlavním městě Jižní Koreje, Soulu. 138 metrů vysokou budovu zdolala pomocí přísavek, jejichž přítlak zaručovaly dva vysavače LG CordZero K94SGN na jejích zádech.

Sierra zdolala tuto výšku za 30 minut s jednou přestávkou v půlce pro výměnu vysavačů. Ač je ze své sportovní kariéry zvyklá skutečně na velké překážky, nedá se říct, že by to byla pro ni tentokrát procházka růžovým sadem. Při posunu rukou vzhůru musela vždy jeden z vysavačů vypnout, aby mohla přísavku posunout zase o něco výše. Strach z toho, že vypneme špatný vysavač, nebo oba, by nás asi ovládnul tak, že bychom se nikdy nedostali z úrovně chodníku pod mrakodrapem.

To však nebyl případ Sierry Blair-Coyle a je to jen dobře. Marketing v segmentu vysavačů je totiž obvykle jedna velká nuda, zatímco tento PR stunt je pravým opakem. My tedy rozhodně výkonu LG Code Zero věříme. Chlupy na těle se nám totiž při pohledu na video zježily do pozoru i takto na dálku.

Zdroj: Adweek

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: