„Když jsi hladový, děláš chyby," hlásí Snickers ve své guerrilla marketingové kampani

12. 5. 2015 | Petr Michl
Snickers odhaloval po New Yorku #HungryMistakes aneb Hladoví řemeslníci sekají chyby i v Americe.



Slogan „You're not you when you're hungry" nepřestává nacházet nová a nová využití. V nejnovější kampani ho agentura BBDO New York natiskla na nálepky jeho malou úpravu You make mistakes when you're hungry" (v překladu Když jsi hladový, děláš chyby") a ty pak přiřazovala k chybám po městě, které svědčí o jisté intelektuální nesmělosti těch, co za nimi stojí.

I v New Yorku se jich našlo více než dost. Mezi nimi vyniká například klika, která znemožňuje použití zámku u dveří, šipka namalovaná na chodníku u cyklostezky směřující rovnou do zábradlí, dveře k 7. patru s nápisem, že vstup do něj je z 8. patra i kontradikce nápisů „Vstupte ZDE" a „Nevstupujte ZDE" na jedné straně dveří či nápis v metru nalepený zrcadlově obráceně. 

Právě absurdnost těchto přešlapů dělá tuto kampaň tak vtipnou a zapamatovatelnou. Naštěstí se podařilo nalézt pěkných pár důkazů, že i v posledních letech často proklínané zlaté české ručičky místních řemeslníků mají v některých ohledech stále co dohánět.

Galerii nálepek Snickers s #HungryMistakes níže můžete případně po kliknutí na fotografii zvětšit.











Zdroj: AOTW, Snickers

Tip redakce:

Není to poprvé, co značka Snickers využila svůj slogan ve zcela nečekané situaci. Loni na jaře se stal virál s více než 3 miliony zhlédnutí z australských stavebních dělníků, kteří byli z hladu tak mimo, že pokřikovali na kolemjdoucí ženy místo obvyklých oplzlostí moudré myšlenky jako: Víš, co bych chtěl vidět? Společnost, ve které vnímání žen jako věcí ustoupí genderově neutrální interakci bez domněnek a očekávání!" Podívejte se na to ZDE.

Štítky dokumentu: Guerilla marketing

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: