Kampaň Škody v Belgii - sleva podle počtu fanoušků na Facebooku

13. 10. 2010 | LIL
Zajímavý způsob propojení Facebooku s podporou prodeje byl uveden v Belgii. Sleva na nový vůz je totiž přímo úměrná počtu fanoušků facebookové stránky. Za každého fanouška, který se k ní připojí, odečte Škoda z ceny prodávané Fabie dvě eura (v první fázi kampaně to bylo euro jedno). Aktuální stav ceny můžete sledovat na oficiální microsite.

Škoda Fabia, zdroj: http://www.fabia-ilike.be/

Zajímavý způsob propojení Facebooku s podporou prodeje byl uveden v Belgii. Sleva na nový vůz je totiž přímo úměrná počtu fanoušků facebookové stránky. Za každého fanouška, který se k ní připojí, odečte Škoda z ceny prodávané Fabie dvě eura (v první fázi kampaně to bylo euro jedno). Aktuální stav ceny můžete sledovat na oficiální microsite.

"Škoda je první velkou značkou, která vysílá vůči uživatelům jasné sdělení: 'Vaše lajky jsou pro nás cenné!'," uvádí Michael Litman z Wallblog.com. "Zároveň je poprvé deklarována cena jednoho lajku - v tomto případě stanovená na dvě eura."

Jak však Litman komentuje, nyní se vkrádá otázka, co dál. Škoda si tímto způsobem zajistí možná nadstandardní prodejní výkon a zvýšení povědomí o svém modelu, jak však zhodnotí nově nabyté fanoušky není vůbec jasné.
"Byl bych nejradši, kdyby se nejednalo o jednorázovou záležitost, ale promyšlený dlouhodobý projekt," uvádí Litman. Zda a jakým způsobem však bude Škoda se svými fanoušky (kterých zatím v rámci akce, spuštěné před pár dny, není mnoho) nadále pracovat, to zatím nikdo neví.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: